IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ibiza и като лекотоварен фургон

Seat разработи компактен лекотоварен фургон на базата на хечбека с три врати Ibiza.

Ibiza и като лекотоварен фургон

Автомобилът е без страничните задни стъкла и без седалки на втория ред, като пространството между салона и багажното отделение е разделено с метална преграда с мрежа.

Обемът на товарния отсек е 930 литра. На пазара в Европа новата модификация на Ibiza ще се продава с два двигателя – с бензинов с три цилиндъра, обем 1.2 литра и мощност 70 к.с. и с дизелов със същия обем и мощност 75 к.с.

Според производителите, разходът на гориво при дизеловата версия е 3.8 литра на 100 км, а вредните емисии от автомобила са 99 г/км. Цената на Seat Ibiza Van с бензинов двигател започва от 12 635 евро, а дизеловата версия е по-скъпа с 2125 евро.

Сега Seat Ibiza се продава като хечбек с три и с пет врати, комби версия и вече като лекотоварен фургон.

0 от 500
  • #5
    16 rate up comment 4 rate down comment
    СуСангЯнг ( преди 13 години )
    Поредната баничарка...Няма ли да ни кажете и някое ванче ако е излязло или камионче нещо???
  • #4
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако говорим за дизайн, старата Ибиза беше по-красива, тази ми се струва много ръбеста.
  • #3
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 13 години )
    Stava da nosi6 davki ORBIT. - даже идеално. До DE - ами това е работен автомобил. не ти трябва дизайнерски решения, а функционалност. Между другото добра еволюция на модела. Имам фабричния ван на Ибиса от 2001 г. и съм много доволен. Само, че ми става малко смешно за ПАТОСА на статията. Не виждам кое знае колко да са се потрудили и инвестирали от Сеат. Както казах по-горе просто еволюция при новата версия Ибиса.
  • #2
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Stava da nosi6 davki ORBIT.
  • #1
    19 rate up comment 9 rate down comment
    DE ( преди 13 години )
    ***... ефикасноста на дизайнерските решения е 0. Поне да бяха пороменили нещо, а те само сменили порзорците с панели, извадили задната седалка и преградили ... баш майстори...