До края на първото тримесечие на 2011 година, компанията GM Daewoo ще получи ново име - GM Korea Co. Всичките й нови или модернизирани модели ще се предлагат с логото на най-голямата марка на GM в световен мащаб - Chevrolet.
Една от причините за този стратегически ход, е проучване на GM, което показва, че марката Chevrolet се радва на изключително добър прием от страна на южнокорейските потребители.
"Ние разполагаме с отлични пазарни позиции, които ни позволяват да представим една от най-ярките автомобилни марки в световен мащаб в Южна Корея," отбеляза Майк Аркамоне, президент и изпълнителен директор на GM Daewoo.
През тази година, GM ще стартира най-агресивната в своята история програма от премиери и обновени модели на пазара в Южна Корея.
Сред общо 8-те нови модела са мускулестия Chevrolet Camaro, семейния ван Orlando и добре познатите у нас - Aveo и Captiva.