Изложени са две версии на IS F с двигател V8 с обем 5.0 литра. Първата е CCS-R (Circuit Club Sport Racer), а втората е Club Performance Accessory.
Вторият модел е дело на TRD (Toyota Racing Department). Оцветен в оранжево, автомобилът стои добре. Има няколко спойлера, дифузьор и капак на двигателя изработен от карбон. Доста карбон има и в интериора. Там се виждат и спортни седалки в оранжево. Окачването също е спортно, както и спирачките и ауспуха, изработен от титан.
CCS-R е оцветен в синьо. Колата е с по-ниско тегло, с панели на каросерията от карбон и фибро влакна и олекотени стъкла от поликарбонат. В интериора също има много карбон – по таблото, по централната конзола и вътрешната част на вратите. Предпазните колани са състезателни, захванати в 6 точки, воланът също е спортен, малък. Променено е окачването, нови са спирачките и изцяло е сменена изпускателната система.
Представена е и версия на хибридния Lexus CT 200h, който е получил подобни промени и същото синьо оцветяване. Допълненията по каросерията са от Modellista, седалките от Recaro.