IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Япония стимулира производството на водородни автомобили

Японското правителство и консорциум от автомобилни производители и доставчици на водородно гориво, обявиха общ план.

И Япония стимулира производството на водородни автомобили
Става въпрос за създаването на облекчения в производството и закупуването на водородни автомобили, както и за създаване на инфраструктура за тях.
 
Миналата седмица Honda, Toyota и Nissan, заедно с 10 фирми доставящи водород, като Idemitsu и Tokyo Gas, публикуваха общо изявление. В него се казва, че всички заедно трябва да доведат производството на автомобили с горивни клетки до масовост. Тези автомобили трябва да станат масови до 2015 година в четири пренаселени района в страната.
 
 
Целта е водородните автомобили да станат по-евтини и да се купуват по-масово през втората половина на това десетилетие. Това ще бъде подпомогнато и от създаването на 100 зарядни станции за водород в Япония до 2015 година.
 
От японското министерство на икономиката обявиха, че правителството ще подпомогне масовизирането на производството и закупуването на автомобили с горивни клетки.
 
През 2009 година подобен план беше обявен и от германското правителство и частни немски фирми. От производителите обещаха до 2015 година да пуснат по пътищата на Германия няколко стотици хиляди водородни автомобили. В големите градове на Германия вече започна изграждането на водородни зарядни станции.
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Morizo ( преди 13 години )
    VAYK, не ставай смешен с тези разработки на БМВ. Това са ДВГ пригодени да горят водород. Виж му разхода нa Hydrogen 7 - 50L/100km. Ефективност ~20%. Тойота и Хонда имат 3-то поколение хибридни модели с горивни клетки и батерии с ефективност ~60%. FCHV-adv на Тойота минава 830 км с 156 литра резервоар - 19L/100km a е с размерите на SUV. Въобще не може да става дума за сравнение в технологично отношение.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 13 години )
    Стефчо посмей се тук : http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7 и тук: https://***.press.bmwgroup.com/pressclub/p/us/pressDetail.html?outputChannelId=9&id=T0020216EN_US&left_menu_item=node__2368
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 13 години )
    Е има бая държави преди японците с развитие на водородните коли, Германия например! Да не забравяме, че в Норвегия също водородната магистрала е почти построена, САЩ бая се натискат за тези технологии да не говорим за Израел!
  • #5
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Japan ( преди 13 години )
    Само мога да им завиждам на японците - най-дисциплинираната и културна нация !!!Евала им правя за това решение - дано дадат тласък и другите да заработят в посока елиминация на *** петрол. А тогава ако искат и 5 лева/литър да го правят бензина - всички маймуни ще се върнат там, където им е мястото - на клона :)))
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Стефан ( преди 13 години )
    Я да сравним технологиите:BMW Hydrogen7http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7и Honda Clarity (която от 2 години се кара в Америка)http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarityи да се посмеем
  • #3
    4 rate up comment 8 rate down comment
    VAYK ( преди 13 години )
    Така е БМВ имат най-много разработки в тази насока както за водород и ДВГ така и за горивни клетки задвижване!!! Дъражат и рекорда за скорост с водороден автомобил! Тук някой сигурно пак ще се заяжда защо БМВ са иновативни а аз ще го засрамя с мълчанието си :))))
  • #2
    6 rate up comment 7 rate down comment
    delta ( преди 13 години )
    В последните години най-ревмостния застъпник на тази технология и в най-напреднала фаза беше BMW. Ето че се оказа колко са били далновидни, вече и другите осъзнават че това е истинското алтернативно задвижване
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На производителите ще им излезе малко по-скъпичко да пуснат водородни и електро автомобили, но пък ако това стане ще има съревнование между двете технологии. Да видим кой ще победи! Макар че има вероятност да победи не по-добрата технология, а тази в която се налеят повече пари.