Следващата стъпка в експортната офанзива на компанията е навлизането на австралийския пазар. Продуктите, които марката ще предлага, включват Insignia, Astra и Corsa. Пълната моделна гама ще бъде обявена малко преди стартирането на продажбите през 2012 година.
"Тази стъпка е важна част от нашата международна стратегия на разширяване. С нарастващото търсене на немски дизайн и технологии австралийският пазар е отлична възможност за Opel. Австралийските шофьори имат голям афинитет към автомобилите Opel.", заяви Ник Райли, Главен изпълнителен директор на Opel по време на автомобилното изложение в Детройт.
Австралия е третият експортен пазар, който Opel обявава през последните седмици. Преди това Opel съобщи, че ще продава моделите си в Чили и Израел. Други пазари, които компанията обмисля, включват Аржентина, Средния Изток, както и засилване на присъствието на Opel в Южна Африка и Китай.


8