Това ще бъде най-новият модел на Kia създаден под ръководството на Петер Шрайер, шеф дизайнерът на Kia.

Скиците показват, че колата ще бъде с новата фирмена решетка тип „тигърски очи”. Според израза на Шрайер, с новата Kia Rio фирмата иска да „впръска нови емоции в сегмент „В” на пазара”. Моделът ще бъде насочен към млади, енергични хора, оценяващи модерния дизайн.
Според Шрайер, новият Rio ще бъде „спортен, но в същото време много елегантен”. Профилът е изгладен, приличащ на този при купе, с тесни прозорци и големи врати. Дизайнът е доста динамичен, агресивен и показва намеренията да се привлече по-младата част от купувачите.

В интериора ще има значително повече качество и лукс в сравнение с досегашния модел.
Според директорът по маркетинга на Kia, Сун Нам Ли, новият Rio е „следващата голяма стъпка в дизайнерската революция извършвана от марката”.
Сега актуалното поколение на Rio реализира 205 000 продажби извън Корея през 2010 година.


1