IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Войната на мускулестите

Ford доминираше на американския пазар в сегмента на „мускулестите” автомобили повече от 25 години.

Войната на мускулестите
Една единствена година, далечната 1985, е била по-успешна за Chevrolet Camaro, сега това се повтаря и за 2010. През отминалата година бяха продадени 81 371 броя от Chevrolet Camaro, което е с 8 015 автомобила повече в сравнение с продадените Ford Mustang.
 
 
Другият голям съперник, Dodge Challenger е на трето място с продадени 36 791 броя. Като цяло продажбите в този сегмент от американския пазар са се повишили, като при Camaro ръстът е с 32%, при Mustang с 10% и при Challenger с цели 42%.
 
Обновеното Camaro се появи на пазара през лятото на миналата година, като се предлага в две версии – с двигател V6 и с двигател V8. Колата е само с твърд покрив (за разлика от Mustang).
 
 
От Ford добавиха нови двигатели на Mustang през 2010, но и това не помогна и в крайна сметка продажбите на Camaro през 2010 бяха най-добри. Трудно е да се правят прогнози за тази година.
 
Дали победата на Camaro ще си остане единичен проблясък, както това е било през 1985? Или ще наложи по-продължителна доминация в сегмента на „мускулестите” автомобили?
 
 
От друга страна амбиции показва и Challenger, който ще се предлага с нов V6 двигател с мощност 305 к.с., а на върха отново ще бъде модел SRT8 392 с мощност 470 к.с. Ford ще представи новите версии Boss 302 и 302S, а Camaro ще има нова „гореща” версия Z28. Битката продължава, победителят е труден за предвиждане.
 
 
0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    a katoima doblijaval li si gogledal li si otdolu kakvo mu e okachvanetoi trite sa s listovo rezornone e macferson kamo li wishboneza akkvi koli govorim s okachvane ot eraka na moskvich 412a i do kolkoto znam v dobrich ima i audi r8 koeto e na sfetlinni godiniot tiq kalqski
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    selska ninja 2 ( преди 14 години )
    do: anonimen po-golqm e 6ansa da vidi6 ot tezi modeli tuk koito sa na snimkata ot kolkoto po-starite i sam sigoren 4e dosta xora sa gi vijdali na jivoo v dobrich imame Camaro 4erveno p.p nese xvalqa9ne e moito) :D a, grad ni e malak i pak ima takivi koli :D
  • #25
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    я ми кажете вие всички дето говорите по темараколко от вас са виждали мустанг дори да не е този и по стар да е и някои от тия марки от близо камо ли да са се возили а да не гожорим за карали че си дават мнението а??????с окачване отпред макферсон отзаде като москвич412 цял диференциялс листови ресори возията е като на беларус не само конете са от значение а и въртящия момент само с един мотор кола се не правиа и платформата (шасито) е като на танк сас стоманени релси (греди)
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    I trite avtomobila sa strahotni, mustanga obache si ostava nomer 1 spored men. A kachestvoto voobshte ne e tolkova losho kolkoto pishat nqkoi "specialisti" po dolu. Neveroqtni koli s duh i istoriq, na realni ceni, prosto super!!!
  • #23
    1 rate up comment 7 rate down comment
    mirilailai ( преди 14 години )
    Ако не си разбрал още вече можеш да изкарваш допълнителни пари от интернет рекламата! Парите не са много, но и малкото от тях не са излишни. Провери на http://geteasypaid.wordpress.com Нужно е само малко търпение :)
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    str ( преди 14 години )
    Прав си. В момента под масъл кар в Америка се разбират точно тия трите от статията.Качеството ( като издражливост)е над средно европейско равнище.Материалите в базовите версии са евтини.Ама те и колите са евтини.Който иска по-високо качество си плаща-и трите коли имат страхотни специални версии на по-висока цена.Но за цената си са супер - мощ, удоволствие от карането. Просто тия трите са отделен свят в автмобилостроенето. И не ги сравнявайте с Ферари, Ламборджини и т.н.не е коректно.
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    Автомобилна промишленост,която нарича почти 6-литров двигател "small block" и не произвежда дори и един 12-цилиндров мотор,някак си и нямам респект от "muscle"-карите :)
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    обикновенно на мускулести коли са казвали на коли които са над 5,5-6 литра мотор,ваийпъра е 8 литра-най-големия мускул :),типичен представител на огромния мотор с голям въртящ момент.Корвет 1967 стигрей е "малък" мускул с 5 литра компресор,но си прав,че дизайна е по европейски от на останалите
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    selska ninja 2 ( преди 14 години )
    na men li4no mi xaresvat starite versii na tiq luskavi igra4ki :)ne 4etezi sa lo6ii ,no starite sa nqkaksi po grubi i iz4isteni!i po speciqalno-Dodge Challenger (za men)otnosno ypravlenieto nesam karal takova jivotno ,no v posledniqa film na -The Italian Job' Jeremy Clarksonmno go plue camaroto no tam go sravnqva s ubistveni ma6ini-Ferari 458,SLS,Lambo Gallardo,Pagani Zonda,Porshe 911 taka 4e (nqkoi den ako karam 6te razbera):D!
  • #18
    10 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Това са класически американски "мускулести" автомобили. Много коне и страхотна визия, звук и пр. на достъпна цена. Това е идеята.И трите ми харесват много, начело с Мустанга.Не знам какво разбирате под ниско качество. Наистина материалите са семпли например, но затова пък са пъти по-евтини от БМВ например. А надеждността пък им е перфектна. Мустанга редовно оглавява JD Power класациите.Зависи и от версията Мустанга е между 20 (V6) и 60 хил. долара. (V8 supercharged) например.