IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мерцедес S Клас/Mercedes S Klasse

+ първокласна изработка, култивирани мотори, автомобил с отлични качества, най-високи стандарти по сигурността- високо ниво на шум извън купето, ограничена видимост назад 

Мерцедес S Клас/Mercedes S Klasse
 История на модела
1/91 Представяне на модела генерация 6 - W 140, две дължини на шасито SE и SEL. Мотори: 3.2 литров 6-цилиндров с 231 к.с., 4.2 литров V8 с 286 к.с., 5.0 литров V8 с 326 к.с., 6.0 литров V12 с 408 к.с.10/92 Представяне на версия купе SEC5/93 Промяна в обозначението на модела - S преди цифрите6/96 3.0 литров дизел с по 4 клапана с 177 к.с. заменя S 350 TD10/98 Смяна на модела и представяне на W 220. Мотори: S 320 V6 с 224 к.с., S 430 V8 с 279 к.с., S 500 V8 с 306 или 299 к.с. С две дължини на шасито.8/99 Дългата версия с S 600 V12 с 367 к.с. Нов S 320 CDI - V6 турбодизел с директно впръскване и 197 к.с.6/00 Нов S 400 CDI - V8 турбодизел с 250 к.с., а от 2/04 - 260 к.с.8/02 Подобрения в модела, версия със задвижване на четирите колела 4matic в S 430. Нови S 600 L, S 55 AMG и S 55 L AMG, всички с по 500 к.с.2/03 S 350 с 245 к.с., също и с 4matic, заменя S 320Когато през 91 г. Мерцедес пусна огромната S класа W 140 на пазара, автомобилите не се побираха на автовозите. Наследникът е по-елегантен, но не с по-добра видимост. При моторите в големия Бенц е интересен първият 12 - цилиндров на Мерцедес, който се предлага от 92 г. и разполага с 408 коня. Той не е задължително необходим - и 5.0 литровите V-осмици са напълно достатъчни. По-малките обаче 4.2 V8 и V6 се затрудняват повече с тежката каросерия и трябва да се размисли, дали модерните дизели не са по-добра алтернатива. Това важи в по-голяма степен дори за по-лекия наследник. С тази разлика, че през лятото на 2002 година Мерцедес представи изпълнения с по 500 коня, които изчерпаха мащабите за мощност не само в луксозния клас. 

Освен това марката предлага и много силни дизели, които седят най-горе в таблицата на клиентското търсене. Важна дата при стария модел е август 95 г., когато се появява 5-степенният автоматик.
Повече пространство от W 140 не предлага нито един сериен автомобил, без да става дума за дългата версия. При качване в следващия модел W 220 човек свива неволно главата, но се разполага върху превъзходни фотьойли. В новия модел липсва усещането за качество на изработката като при банков трезор, характерно за W 140. То се връща частично след подобренията, направени по модела през август 2002 година. Много убедително въздейства серийното въздушно окачване, което буквално натрапва представата за летящо килимче. 

По отношение на сигурността: теоритично от първите шест месеца от производството на стария модел може и да има екземпляри без еърбег, но на практика клиентите на този автомобил трябва да са поръчвали тази опция. Във всички случаи т.нар Панцер Бенц покрива всички стандарти на сигурност. В края на 95 г. беше отпразнувана световната премиера на електронната система за стабилност ESP - за първи път монтирана в S Класата. В новия модел ESP естествено е серия, както и 8 въздушни възглавници.
Делът на дизеловите мотори при S Класата надхвърля 70%, така че CDI е по-добрият избор. Ако някой бърза прекалено много да се ориентира към S 55 AMG или S 600 L. При стария модел обаче се препоръчват по-сокоро бензиновите мотори, поради по-високата надеждност.
Най-често срещани повреди:
Мотори: в единични случаи счупени ремъчни шайби, скъсани клиновидни ремъци
Електрика и електроника: смущения в мениджмънта на мотора (бензин и дизел)
Дефектни автоматици, проблеми с превключването, дефектно въздушно окачване
Каросерия, интериор: неточно или грешно отчитащи стрелки на горивото, хлабаво капсулиране на мотора.
 
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 7 rate down comment
    citren ( преди 13 години )
    Zna4i 4eta vyzhvalite za nemskite ma6ini i osobemo za Mercedes i umiram ot smqh. Sigurno tuk pi6at samo hora koito sa se nabutali nqkakvi kolosalni sumi za nqkakvi koli i sega se 4udqt kak da se opravdaqt i pred sebe si 4e sa si hvyrlili parite na vqtyra. Gospoda , ako tezi koli ne se 4upeha nama6e da e pylno v firmenite servizi s tqh.....ili ne znaete 4e ima firmeni servizi za6toto tezi koli ne se 4upqt :)))))) xa xa xa xa xa Vzemete si edna bazova C5 i 6te si spestite masa pari.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Vlado ( преди 14 години )
    Tova koeto go ima po gore ne e istoria mnogo e kratko.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Vlado ( преди 14 години )
    Hora pro4etete istoriata na mercedes ot sasdavaneto do 1998 i togava govorete zashoto govorite prazni prikazki nqkoi de ne vsi4kite.
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    vlado ( преди 14 години )
    pro4etete za istoriata na 124 i togava shte si promenite mnenieto na vremeto kato sa po4nali da pravqt 124 ki te sa gi pravili tolkova zdravi zashoto sa gi kupuvali hora ne 4ak tolkova bogati i znaqt 4e nqma da se razvali i kato e prodade shte si vazvarne parite i oshe darjat ceni zasho zadaite si tozi vapros karaite 1 godina 124 i shte si promenite mnenieto i dryga kola nqma da iskate i az iskam da si vzema S500 no nqmam tazi finansova vazmojnost za tova hora ne letete iz oblacite .
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Vlado ( преди 14 години )
    po novite sled 1999 sa palen tashak imah 124 kupe mnogo dobra kola minaval sam po 500,600 km na den bez da iseshtam umora a s bmw to sam super izmoren konforta ne e takav kato pri mercedesa brat mi ima tazi S-klasa S320 2002 edna hidravli4na reika 800 evro koito ima pari sho da ne e kara no za men 124 kupe i starite S ki ako ima po dobri koli ot tezi ako nqkoi mu dokaje 4e ima po dobri shte mu dam 100 leva da pie edno pitie za moe zdrave.
  • #18
    0 rate up comment 5 rate down comment
    anonimen ( преди 14 години )
    za da ima6 S 320 ,trqabva da si sobstvenik na serviz!protiven slu4aq , si bez kola!!poatoqano mu ima neto zaremont!!GERMANTSI si ostavili ritsetesi !!
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Имаш чушкопек в гаража, нищо повече
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    333 ( преди 15 години )
    ba6ta mi ima6e s 300se i za tazi kola ne moga da kaja ni6to lo6o vozi kato lotka varvi dobre tova vse pak ne e sastezatelen avtomobil no dizela na w 140 s350 e mnogo tromav i har4i dosta nafta benzina spored men e po dobria variant no s 350 nqma smisal
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    anton ( преди 15 години )
    Da dade6 okoio 20 000leva za stara kola si e istenska ludost,po dobre niakoi lev pove4e i karai nova,vmesto da te lajat s kilometrite i da ti kazvat 4e e bila na pensioner ili karana ot jena.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hamilton ( преди 16 години )
    tozi s M6-to da ne lai mnogo 4e imam edin SL u garaja za nego....Moga da mu pokaja kolko mu struva M-kata.6te go izduham kato 4eli e vkliu4il na R...xaaxaxaxaxax