За разлика от други тунингови версии направени преди тях и задоволили се само с малки външни промени и добавени лепенки по каросерията, МТМ са се заели доста по-сериозно с автомобила.

Външният вид е създаден по подобие на състезателните автомобили. За това освен трицветното решение, допринасят и джантите от MTM bimoto с размер 8×18. Гумите са от Continental Sport Contact 2 с размер 215/35, като общата цена гуми плюс джанти е 2350 евро.

От MTM са се заели и с двигателя, като бензиновият турбоагрегат TFSI с обем 1.4 литра е достигнал мощност от 152 к.с. (112 kW) или с 30 повече от стандартната версия. Тази намеса на МТМ е оценена на 1200 евро.

За още 600 може да бъде премахнат електронния ограничител на скоростта и тогава малкият хечбек ще може да постигне максимална скорост от 220 км/час.

Немските тунери са преправили и дизеловата версия 1.6 TDI, като мощността е достигнала 121 к.с., а максималният въртящ момент е повишен от стандартните 250 на 282 Nm.


3