IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специално за Европа - Hyundai i40

Първо комби, после седан.

Специално за Европа - Hyundai i40

Автомобилът на Hyundai в D-сегмента за Европа ще се нарича i40, съобщават от корейската компания. Новият i40 ще бъде официално представен на автомобилното изложение в Женева през месец март 2011 година. Първоначално возилото ще се предлага във вариант комби, което ще бъде последвано от седан по-късно същата година.

i40 е разработен в развойния център на Hyundai в Рюселхайм и е първия модел на компанията в D-сегмента, създаден специално за европейския пазар.

"Амбициите ни за Hyundai в Европа са дръзки и новият i40 ще ни осигури инерцията, за да постигнем целите си за 2011 и след това", заяви Алън Ръшфорт, вицепрезидент на Hyundai Motor Europe.

"Новият i40 съчетава идеално четирите елемента, които са се превърнали в основни ценности на Hyundai – практичност, динамика, ефективност и стил. Нашите дизайнери и конструктори са създали кола, която въплъщава визията на европейските потребители за автомобил от D-сегмента”, допълни Ръшфорт.

Към момента официална информация за двигателите на i40 липсва. Знае се обаче, че под капака на возилото ще присъстват два бензинови турбодвигателя – с обем 1.6 и 2.0 литра, с мощност съответно 140 и 170 к.с., както и турбодизелов двигател с обем 1.7 литра и две версии на мощността - 115 и 136 к.с.

По-късно при дизеловите двигатели ще се появи и агрегат с мощност 177 к.с., който ще се комбинира с нова трансмисия с два съединителя. Тя е разработена от Hyundai-Kia, като още от следващата година ще я видим на редица серийни модели на двете марки.

0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ti parvo se nauchi kakvo znachi TDITurbo Direct Injectiontaka che parvo sakrashteniqta nauchi togava se obajdai
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    povechetoot vas izpolzvat kolite si samo da idat na ednokafe ili da povozqt gajeto si kakvi mneniq mogat da davat takiva hora a ?ili da idat do nekoe selo da vidqt baba si i dedo si!aiis tiga prostotii veche pishmqn ot idiotizmi
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Do model B5 sum ubeden 4e Passat ne gori mnogo maslo (za razlika primerno ot Toyota Avensis) ... za novite modeli Passat vse oshte ne moga da spodelq mnenie no skoro se nadqvam 4e shte ....
  • #13
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    obarka reisa pich vsichki TDI sa Common raila TDI ima oshte ot kraq na 90-te nachaloto na 2ktaka che malko obarka godinite no za ostanaloto si mnogo prav
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    patanov ( преди 14 години )
    До анинимния с пасат-ите: 2 000 лв консумативи за 400 000 км?!? Маслото не е ли консуматив? За какво го броиш него - за гориво ли? 40 000 км на година не е кой знае какво - аз навъртам по 20 - 25 000 на година без работата ми да е свързана с ежендевно шофиране! Не е ли крайно време да спрем да хвалим собствените си коли и да безпристрастно да казваме добрите и лошите страни?!? А относно въпросното i40 - не изглежда лошо на картинките, дано да няма детските болести на първото i30!
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Аз също работя като всички останали и не мога да си позволя "лукса" да си закупя и поддържам талиги от рода на Хюмняй,Ренде (Рено) и Фиат (да те е яд ..) ... не благодаря ... всичките съм ги карал ... и приятели имат .. Знам за какво иде реч ...
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ФВ от 3г. са на команреал а не на П.Д. поради трудното адаптиране на филтрите за твърди частици към системата помпа-дюза и нуждата за покриване на стандарт Евро 5. Тука само хора без коли ли пишат? Поне като не знаете поразровете се почетете. Или посетете офицяните сайтове на марките в интернет. С писане на алабалистики се компрометирате като пълни лаици.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    na kogo mislish che gi govorish tiq nanekoi puber li deto ne znae kolko kolko kade i koag a a otnosno drugoto kretenche zatova si rabotq da si podarjam standarta na jivot
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Az sum karal nqkolko pokoleniq Passat i moga da kaja 4e sa izklju4itelno NEkaprizni koli i sum im navurtal po 400 hil.km. za 10-11 godini koeto mnogo za BG (karam dosta).... i kato smqna na konsumativi ili nqkakva povreda za toq period mi e izlqzlo ne pove4e ot 2000 lv kato obshta suma ... malko koli mogat da se pohvalqt s takava niska poddrujka ... Tiq "izgodnite" koli si imat svoite kahuri koito se obajdat sled nqkoq i druga godina kolkoto i da sa purgavi i simpati4ni ... q bialetki q drugo ..
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    abe mai si penite samo ustite tukanekoi podarjal li e takav motor che tgovori naizusttaka chul ot nekogo videl sho govorite bez lichen opit a ?puberi koito samo si cheshat ezicite bez dori da sa vkarali nekoi lev za podarja samo chuli ot nekoi koito chul ot drug i taka natatak