IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специално за Европа - Hyundai i40

Първо комби, после седан.

Специално за Европа - Hyundai i40

Автомобилът на Hyundai в D-сегмента за Европа ще се нарича i40, съобщават от корейската компания. Новият i40 ще бъде официално представен на автомобилното изложение в Женева през месец март 2011 година. Първоначално возилото ще се предлага във вариант комби, което ще бъде последвано от седан по-късно същата година.

i40 е разработен в развойния център на Hyundai в Рюселхайм и е първия модел на компанията в D-сегмента, създаден специално за европейския пазар.

"Амбициите ни за Hyundai в Европа са дръзки и новият i40 ще ни осигури инерцията, за да постигнем целите си за 2011 и след това", заяви Алън Ръшфорт, вицепрезидент на Hyundai Motor Europe.

"Новият i40 съчетава идеално четирите елемента, които са се превърнали в основни ценности на Hyundai – практичност, динамика, ефективност и стил. Нашите дизайнери и конструктори са създали кола, която въплъщава визията на европейските потребители за автомобил от D-сегмента”, допълни Ръшфорт.

Към момента официална информация за двигателите на i40 липсва. Знае се обаче, че под капака на возилото ще присъстват два бензинови турбодвигателя – с обем 1.6 и 2.0 литра, с мощност съответно 140 и 170 к.с., както и турбодизелов двигател с обем 1.7 литра и две версии на мощността - 115 и 136 к.с.

По-късно при дизеловите двигатели ще се появи и агрегат с мощност 177 к.с., който ще се комбинира с нова трансмисия с два съединителя. Тя е разработена от Hyundai-Kia, като още от следващата година ще я видим на редица серийни модели на двете марки.

0 от 500
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ot vremeto na golf 3 si bqha chist disel http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injectionvzemi procheti pone tova tapo maloumno puberche imashe nadpis YDI shoto horata sami si slagahanekadarnikohem neukhem nedagav hem spori za neshta koito ne sa mu qsni
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    TDI или Turbocharged Direct Injection е дизайн на турбодизелови двигатели, които разполагат с турбокомпресор и цилиндър, директно впръскване на горивото разработени и произведени от Volkswagen Group
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    do-cooshte edin enuktazi abriviatura nali znaesh kakvo znachenie ima ne vsichki diseli na vag sa TDIili si prekaleno malak za da go znaesh tova predi 98-ma vsichki sa bili samo chisti dieselsled tova novata tehnologiq na TDIHDI na peugeot vsichki diseli li sa HDI a ?
  • #23
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    kirilicata e i oficialna azbuka i v mongolskiq ezik na akkvo da pisha che ne razbrah na balgarski ili na kirlicanasrarobalgarski ili na kakav balgarski balgarska pismenost nema ima samo balgarski ezik i kirlica koqto e pismenost koeto nema obshtoa otnosno TDI i common realsqamata common real tehnologiq e izobretena oshte prez 60-te godininapovecheto tuka bashtite im ne sa bili rodeni togava
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    hem neuki no i sporqt abe maninko prochetete koe kakvo e predi da si kajete mnenieto ediniq balgarski koe kakvo bilobalgarskiq e ezika pismenosta e kirilicaima i starobalgarski ezika na kirilica ne pishat samo v BGa i rusiq makedoniq sarbiqiiii t.n.
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    parvo nauchi kvo e TDITDI ne e marka a tehnologiqpompa diuza ne e s direktno vpraskvane a bukvalnoto sakrashtenie na TDI e TDI = Turbocharged Direct Injection
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 14 години )
    До 2008 г. 2.0 TDI e помпа-дюза. След това 2.0 TDI e common rail. Става въпрос за различни двигатели, но TDI е регистрирана марка от VAG, които ползва за наименовнието на дизеловите си модели (не само във VW, а и в AUDI, Seat, Skoda).Ако става въпрос за 2.0 TDI помпа-дюза, по-успешния двигател е 1,9 TDI помпа-дюза на групата.
  • #19
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ti razlika m/u kirilica balgarski eazlika pravish li a ?
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Маймуница не чета, а още по-малко ще отговарям. Научете се на български неграмотници такива и пишете на родния си език щом посещавате български сайтове.
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За кой Авенсис, че горял масло пишеш? Дай модел, година и двигател.! Имал съм 2 до сега и нито единият не е пипал масълце нито пък съм чувал за такъв.За 2 ТДИ двигателя комън рейл на ФВ навсякъде се знае, че е абсолютен ***.Докато всички развиваха комън рейлите ФВ си кюташе с тракащите и пушещи помпи дюзи. Сега като ги натиснаха заради екологията набързо скалъпиха този двигател за който говорим, но естествено, че не са го доизпипали. Един двигател се прави с години, а не като тях.