Сега там разработват нов модел. Той ще бъде представен в средата на януари на изложението Autosport International във Великобритания.

Според официалното съобщение от фирмата, новата кола ще се казва SR3 SL и ще може да се използва както на писти, така и на пътищата за обществено ползване.
Според Radical, това ще бъде технологично най-добрия модел правен някога от фирмата. Колата ще има двулитров бензинов двигател от семейство EcoBoost на Ford. Максималната му мощност е 300 к.с., като отговаря на екологичните норми Euro5.
Двигателят ще се комбинира с механична трансмисия с 6 степени. Ще има възможност за смяна на степените чрез лостчета разположени под волана. Колата ще има „електронен” педал за газ и специална програма за управление на двигателя, разработена за Radical SR3 SL.
Собственото тегло на колата е едва 675 кг. От фирмата все още не съобщават динамичните характеристики на колата. Известно е обаче, че тя ще се предлага с така наречения „състезателен пакет”, който включва нов софтуеър за блока на управление на двигателя, а водачът ще може да избира от три режима на работа – „стандартен път”, „мокър път” и „състезание”.
В състезателния пакет ще влизат още и специален резервоар за гориво (според нормите на FIA), състезателни гуми и специално задно „антикрило”.
Да напомним, че първият абсолютен рекорд на Нюрбургринг беше поставен от модел на Radical през 2005г. Тогава Radical SR8 с мощност 360 к.с. измина една обиколка за 6 минути и 56 секунди. През миналата 2009 година, модел Radical SR8LM с мощност 460 к.с. подобри този рекорд с 8 секунди.
През тази година обаче, суперавтомобилът Pagani Zonda R подобри този рекорд като измина една обиколка от пистата за 6 минути и 47 секунди.

