IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan и Mitsubishi задълбочават сътрудничеството

Японските фирми Nissan и Mitsubishi Motors подписаха споразумение за разширяване на сътрудничеството.

Nissan и Mitsubishi задълбочават сътрудничеството
Договорът предвижда създаването на съвместно предприятие в Япония за производство на компактни автомобили, както и по-интензивна обмяна на модели, които всяка от фирмите ще продава под своята марка.
 
 
От Nissan в скоро време ще пуснат нов компактен ван, който ще се доставя и на Mitsubishi, където ще бъде сглобяван и продаван с тази марка.
 
От своя страна Mitsubishi ще предоставят на Nissan SUV модел, който ще се продава в Близкия изток. Все още няма точна информация какви модели ще обменят двете фирми.
 
Освен това, от Nissan планират да пренесат производството на пикапа Navara в завода на Mitsubishi в Тайланд. Шефът на Nissan, Карлос Гон не изключва възможността за сътрудничество между двете фирми при създаването на нов пикап.
 
„В световната автомобилна индустрия сътрудничеството между две марки вече става обичайна практика”, казва Гон. Новото съвместно предприятие, в което Nissan и Mitsubishi ще имат по 50%, ще бъде основано следващата година, а производството на нов мини модел ще започне след две години. Колата ще има двигател с обем 660 см3 и дължина от около 3400 мм. Според Гон, в бъдеще този модел ще бъде популарен не само в Япония, защото търсенето на достъпни модели се повишава.
 
Mitsubishi и Nissan имат сътрудничество от 2003 година, главно при производството на мини автомобили с двигател 660 см3, които се продават само в Япония с марката на Nissan.
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    МБ-Рено-Нисан-Мицубиши-Дачия !
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    Бе всичко е хубаво ...само да не им висеше *** рено над главата...
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    asdf ( преди 15 години )
    То и да търгуваш с хранителени стоки е още по-лесно, но всички знаем колко и кои вериги държат основната част от този бизнес. Просто това са тенденции от последните 20-тина години и засега няма как да бъдат ограничени. Но това е съвсем друга тема и тук не е мястото да бъде дискутирана. Който се интересува нека да чете.Иначе по същество си потвърдил това, което съм написал по-долу.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    asdf,сливанията в самолетостроенето се случиха преди доста години и останаха само двама големи играчи. Е, сега има атака и от 1-2 малки, но мащабът им е далеч по-малък. Сега има сливания при авиокомпаниите. Но производството на автомобил е далеч по-лесно и евтино от това на самолет, а и пазарът на автомобили е съвсем различен и по-малко рисков. Дори и да има съществено сливане, ще раждат нови автомобилни производители.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    ЛЕКСУСА с най-актуалният и високо технологичен автомобил да закъса - неееее, това не е възможно
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Коки ( преди 15 години )
    Както казват в Саутпарк - Американски технологии, руски технологии, а накрая - направено в Китай :)
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    asdf ( преди 15 години )
    Анонимни, едно е да допуснеш грешка, а съвсем друго е да си неграмотен. Но най-лошо е да дрънкаш простотии и обиди. Между другото, последното носи обида само и единствено на своя източник и говори за неспособността му да изрази мнение, различно от контекста на подобно"остроумно" изказване.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Лексуса сигурно е закъсал някъде :)
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    asdf ( преди 15 години )
    В автомобилната индустрия се наблюдават тенденции, аналогични на тези в самолетостроенето - сливане, изкупуване и коопериране. Нищо чудно в следващите години на пазара да останат няколко големи играчи, които да определят правилата. Първите двама са ясни - немски и японски, въпросът е кои ще са останалите... Дано само това да не е в ущърб на нас потребителите.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    до asdfМоля! :)