IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на Daihatsu Move

По-малкото подразделение на Toyota Motor Corp, Daihatsu, показа новата генерация на Move в Япония.

Новото поколение на Daihatsu Move
Компактният хечбек с пет врати е изцяло обновен. Най-важното обаче е неговата ефективност, като от Daihatsu твърдят, че това е автомобилът изразходващ най-малко бензин, без да бъде хибридeн.
 
 
Според производителя, средният разход на гориво при новия Move е 27 км. с един литър бензин, или 3.7 литра на 100 км. Малкият автомобил на Daihatsu има дължина от 3395 мм (за сравнение новият Fiat 500 има дължина 3546 мм). Колесната база на Move е 2455 мм.
 
 
Според производителите новото поколение тежи с 35 кг. по-малко в сравнение с предходния модел. Daihatsu Move ще се предлага с ново второ поколение на двигателя KF. За него от  Daihatsu казват, че е със системата i-EGR, която постоянно контролира горенето в камерата.
 
 
Двигателят е с обем от 660 см3, предлага системата start-stop и има мощност от 64 к.с. и максимален въртящ момент от 60Nm. Комбинира се с модернизирана трансмисия CVT. Daihatsu предлага Move модел 2011 във версия с предаване на движението към предните колела, както и във версия 4х4.
 
 
Цената на този модел в Япония е от 12 700 до 18 250 долара. Според производителите, целта е на месец да се продават в Япония по около 12 000 автомобила от този модел.
 
 
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DH ( преди 14 години )
    Вместо да се чудите из форума вижте в уикипедия що е то кей-кар / kei cars /. Там си е ясно обяснено защо Дайхатсу правят такива смешни тесни, високи, къси коли с 660 кубика двигатели.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Miti ( преди 15 години )
    Прилича на детска количка
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Анонимен, не си споменавал за голямо Дайхацу. Изкоментирах че аз не съм виждал такова. :)Предполагам че са и простичко конструирани, за да са абсолютно безпроблемни или просто са добре направени. :)
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не съм споменавал, че има голямо Дайхатсу. За поддръжка нищо не мога да кажа, защото колата я бях взел под наем за няколко дена . От познати, които са имали и имат Дайхатсу съм чувал, че са абсолютно безпроблемни коли и освен консумативи друго не са сменяли. Единствено от ръждата се оплакват. Имат тънки ламарини. Сега при новите им модели мисля, че са го решили този проблем и дават 10 или 12 години гаранция на ламарините.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Анонимен, не си спомням да съм виждал някога голям автомобил Дайхацу. Май само компактни ги правят? Дори и джипчето им Териос пак е малко.А как е като обслужване едно Дайхацу, в случая това, което си карал?
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    1000 см3. с ръчни скорости. Отвън изглежда малко, но вътре си е много добре. Има достатъчно място за 4 човека. Аз съм 186 см 90 кг. и на шофьорското място не ми е било нито за момент тясно. Учуди ме и друго, че много бързо набира по светофарите въпреки че е въшка колата
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Дончо ( преди 15 години )
    Това е добър автомобил,но за съжаление в България ще попадне в ръцете на фирмата-дистрибутор Агрипан-България.Тази фирма е отличена с наградата за най-зле мениджмънт.Абсолютни аматьори.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Анонимен, с какъв двигател е било това Дайхацу?
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много добри, икономични и надеждни автомобили са Дайхатсу. Едни от най-добрите градски коли. Жалко, че в БГ още не са толкова популчрни. Преди време в Рим бях взел едно Дайхатсу Куоре под наем. Даде ми 4,2/100 градско и то в задръствания и ужасен трафик
  • #1
    15 rate up comment 2 rate down comment
    miladinov ( преди 15 години )
    типично по японски тясно и високо което е нормално за токио да речем едно време се беше напълнило с едни много смешни японски бусчета дайхацу,субару....дамаск едни такива с малки гуменца пак тесни и високи като направиш рязко завой имаш чувството че ще се обърне :)ама пък много вървяха тия проклетии особено като се натоварят