IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Автомобил на годината 2011 в България

BMW, Hyundai и Ford са призьорите в тазгодишното издание на конкурса.

Автомобил на годината 2011 в България

Днес станаха ясни победители в отделните категории на конкурса Автомобил на годината 2011 в България. Четиринадесетото издание на конкурса връчи две награди на BMW, а Hyundai и Ford се задоволиха с по една.

Автомобил на годината 2011 в България е BMW 5 Series. Луксозната, спортна лимузина на BMW се наложи над съперници като Opel Astra, Volvo S60, Сitroen C3/ DS3 и Chevrolet Spark.

4х4 автомобил годината 2011 в България е Hyundai ix35. Най-икономичният в сегмента на компактните всъдеходи бе предпочетен през возила като BMW X3, VW Touareg, Dacia Duster и Kia Sportage.

Ван на на годината 2011 в България е Ford C-Max. Той бе предпочетен пред конкурентите - Fiat Doblo, Opel Meriva, Peugeot 5008 и Kia Venga.

Еко Автомобил на годината 2011 в България е BMW 7 Active Hybrid. Баварското возило се наложи над конкурентите си в конкурса - Mercedes S-Class Hybrid, Lexus LS 600, BMW X6 Hybrid и Lexus RX.

Наградите бяха връчени на тържествена церемония в голф-клуба в с. Равно поле край София.

Конкурса отличи Владимир Тодоров - отговарящ за марката Chevrolet в България, за PR на годината, а система City Safety с Pedestrian Protection на Volvo получи признанието за Технология на годината 2011.

0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сава, защо се месиш? А може би ти си тоя, кояйто пише с различни имена ?
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    BMW и хибрид!!! Ха, Ха, Ха!
  • #29
    1 rate up comment 4 rate down comment
    AZ ( преди 15 години )
    Какъв класик си ти бре?Най-много да ме заведеш на 4-ти километър.Говориш пълни измишльотини и небивалици.И да знаеш пиша само от едно име.
  • #28
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Класика ( преди 15 години )
    До:INJENER_JEEPТук някакъв ученик,то хубаво те са нашето бъдеще,ама тоя кара брутален тежък пубертет.Каквото и да напишеш непризнава,само по-голяма драка става.-това вече е и до самооценка за себе си,неговата е нула!И до възпитание!Вече втори месец го карам да дойде да види едни коли дали са мои,каза,че е от София-демек бързо ще организираме срещата,а той се крие с 20 имена и злобее с празни писаници.Каквото и да напишеш колега,комплекса е смазващ в някои и само се чоплят тук.
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    INJENER_JEEP ( преди 15 години )
    До самозванеца инженерЪТ,недей да ме имитираш,точно заради такива като теб се регнах набързо защото ще осереш всичко....
  • #26
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Aleksandar ( преди 15 години )
    Искам да попитам каква е тази простотия. Как е възможно да се съпоставят такива автомобили от нисък клас с 5 серия на БМВ. Или статията е обаркана от редактора или в България наистина всичко е надолу с главата. "Луксозната, спортна лимузина на BMW се наложи над съперници като Opel Astra, Volvo S60, Сitroen C3/ DS3 и Chevrolet Spark."
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    инженерЪТ ( преди 15 години )
    Все пак, когато някой иска да си купи високопроходим автомобил, той се заглежда не в 4х2 задвижванията, а в 4х4. Никъде не е казано, че когато се купува един 4х4, се взема непременно за кални селски пътища в планината. Всеки избира моделът според нуждите си - едини за града и поляната, други заради скапаните селски пътища, трети заради задаващата се зима и проблемите с почистването, четвърти за да се заравят във възможно най-голямата кал, ей така за кеф...
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    инженерЪТ ( преди 15 години )
    Ама тая статия не бе ли за "Автомобил на годината"? Сега да тръгваме да разделяме автомобилите и по начин на задвижване? Че то едва ли ще се съберат в една категория повече от един или два автомобила! Умно, така всеки ще спечели награда за "иновативният" си продукт :P
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    инженерЪТ ( преди 15 години )
    Това е твое мнение. Нещата се развиват постоянно и съществуват много по-умни системи от това, да преценяваш дали да ръчкаш лостчето или не. А ти ми кажи, как може да прецениш, че ще закъсаш? сещам се за системата на Explorer и Lend Rover, при която избираш различните режими на движение с един въртящ се превключвател - сняг, пясък, планина и така нататък. Всичко се настройва предварително за тия условия, включително ЕСП и тем подобни системи. С просто лостче няма как да стане.
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Инженер - ако си някой от авторите на сайта - направо направи нова статия! Това си е много добра информация... да не кажа по-добра, от 2/3 от новините в сайта!!!Пък ако си такъв - време е да направиш интересни статии точно по тази тема!Много добро!!!