Една от фирмите с най-бързо растящи продажби през ноември е BMW, като продажбите им са нараснали с 19.8% в сравнение с ноември 2009 г.
През миналия месец Баварската фирма е продала 129 014 автомобила. Това е най-голямото нарастване на продажбите за месец през тази година.

Според Иън Робертсън (Ian Robertson), член на Борда на директорите на BMW отговарящ за маркетинга и продажбите, BMW Group е на път да изпълни плана си и да продаде 1.4 милиона автомобила през тази година. Според него подобрението идва от новата продуктова гама на фирмата.
Робертсън казва, че през ноември BMW успява да повиши пазарния си дял на всички световни пазари. Според него през тази година BMW ще постигне добра балансираност между продажбите в Европа, Америка и Азия.
През предходните 2-3 години най-бързо растящият пазар за BMW беше Китай. Сега нещата отново вървят отлично за Баварската фирма на този пазар. През ноември там са продадени 17 302 автомобила на марката, което е ръст от 104.3% спрямо ноември 2009.
През ноември 2010 най-голям пазар за BMW обаче, си остава Германия, където са продадени 25 156 автомобила (ръст с 29.6% в сравнение със същия месец на м.г.). Пазарът в САЩ е на второ място с продадени през ноември 22 883 автомобила с марката на BMW (ръст с 25.2% в сравнение с ноември 2009).


0