Според вицепрезидентът на Nissan Division, Ал Кастиньети (Al Castignetti), отговарящ за продажбите, „това е сърцевината на пазара днес”. Пред изданието Automotive News Кастиньети казва, че разликата между дизайна на Altima и на по-малката Sentra е доста голяма, в полза на по-големия автомобил.

Това е причината модернизираният Nissan Sentra да се появи на пазара в САЩ с много от стиловите особености на Nissan Altima. Подобна стратегия проработи добре при Toyota и Honda, като всяка от марките пусна на пазара компактен модел носещ стила на по-голям и луксозен седан.

Кастиньети посочи разликите при продажбите в този сегмент между трите големи японски фирми и заяви, че Corolla и Civic са доста по-добре именно поради приликата им с по-големият „роднина”.
Ако Toyota продава на година около 400000 броя от големия си седан Camry и около 300000 от по-малката Corolla; а Honda реализира 350000 броя от по-големия Accord и 300000 от по-малкия Civic, то Nissan продава около 300000 броя от големия си седан Altima, но само около 100000 от по-малкия модел Sentra.

Това е причината новата Sentra да е силно променена в стила на Altima. Дали това ще помогне?


2