IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo избистря новата стратегия

Volvo трябва да изостави амбициите да се превърне в „премиум” марка и да предложи нова стратегия.

Volvo избистря новата стратегия
Това заяви новият бос на фирмата, Щефан Якоби. Шведската марка притежавана от китайска група Geely преоценява своя производствен план.
 
Якоби вярва, че трябва да се спре с амбициите да се завоюва дял от пазара на луксозни автомобили, който сега се разпределя между BMW, Audi и Mercedes.
 
 
„Нека престанем с разговора за луксозния клас. Той е свързан с ценовата стратегия и означава да правим по-скъпи модели. Това засега не ни е нужно. Трябва да се съсредоточим върху елегантния и опростен скандинавски стил, който е нашата уникална идентичност, а не да копираме конкурентите”.
 
Целта на Якоби е да достигне до 800 хиляди продажби на година, което е повече от два пъти над очакваните продажби на Volvo от 380 хиляди автомобила през тази година.
 
Според Якоби, възвръщането на позициите на Volvo на американския пазар е основна част от новия план. „Загубихме позиции в САЩ, сега сме на дъното и трябва да се измъкнем от там“, казва Якоби.
0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    asdf ( преди 15 години )
    Когато шведите се захванат с нещо, изпипват и най-малкия детайл. Така е и с автомобилите. Volvo е една от най-добрите марки в автомобилостроенето. Вярно е, че автомобилите са скъпи, но доброто качество има висока цена.
  • #7
    2 rate up comment 6 rate down comment
    ti pa koi beshe? ( преди 15 години )
    glupak. qvno tolkova razbirash ot dizain.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Те камионите си ги правят като самостоятелна компания.А тоя дизайн е от 2000-та година.Иначе не виждам как ще пробият на Американския пазар с малки модели, като там винаги са продавали най-големите си - 90-ките...
  • #5
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Maykoooo... xaxaxa veche e qsno Volvo i 5 sobstvenika da smenqt, dizayn nqma da uspqt da napravqt. Sto se punat mi se pravqt kamionite?
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    То беше ясно че нямат шанс да са премиум по-добре да свалят цениете че както са тръгнали ще фалират скоро..
  • #3
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Ипо ( преди 15 години )
    На пълно съм съгласен, че в момента Волво Е премиум марка. Доказват го както цените, така и качестово!
  • #2
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Волво Е премиум марка! Ако не беше, щях да карам Волво, но цените на новите им коли са си като на премиум автомобил, оборудването и качеството са такива.
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    С показания модел може и да спечелят американския пазар, но мисля че ще загубят европейския.