Това заяви новият бос на фирмата, Щефан Якоби. Шведската марка притежавана от китайска група Geely преоценява своя производствен план.
Якоби вярва, че трябва да се спре с амбициите да се завоюва дял от пазара на луксозни автомобили, който сега се разпределя между BMW, Audi и Mercedes.
.jpg)
„Нека престанем с разговора за луксозния клас. Той е свързан с ценовата стратегия и означава да правим по-скъпи модели. Това засега не ни е нужно. Трябва да се съсредоточим върху елегантния и опростен скандинавски стил, който е нашата уникална идентичност, а не да копираме конкурентите”.
Целта на Якоби е да достигне до 800 хиляди продажби на година, което е повече от два пъти над очакваните продажби на Volvo от 380 хиляди автомобила през тази година.
Според Якоби, възвръщането на позициите на Volvo на американския пазар е основна част от новия план. „Загубихме позиции в САЩ, сега сме на дъното и трябва да се измъкнем от там“, казва Якоби.


1