След като решението беше съобщено в понеделник, до сряда броят на приятелите във Facebook надхвърли 1 милион души. Кой модел ще бъдат надписан с 1 милион имена, засега не е известно.За сметка на това се знае, че поршето ще бъде изложено в музея на фирмата в Щутгарт.
.jpg)
Струва си да напомним, че преди време на всички сътрудници в Porsche беше забранено да ползват Facebook за да се избегне евентуален промишлен шпионаж.
В Porsche считаха, че разузнавателните служби могат да следят за сътрудници, които изнасят волно или неволно информация за работата на фирмата в социалната мрежа или други сайтове.
Междувременно аудиторията на Facebook вече превишава 500 милиона души и привлича все повече внимание от автомобилостроителите.
За намерението си активно да използва Facebook за представяне на новите си модели вече съобщиха от Ford, а редица други марки публикуваха първите снимки на свои нови модели именно във Facebook.


0