IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи сериен хибрид на Audi

На официалният сайт на Audi бяха публикувани техническите характеристики на хибридната модификация на кросоувъра Q5.

Първи сериен хибрид на Audi
Световната премиера на модела ще бъде на автомобилния салон в Лас Анджелис този месец. Това ще бъде първият сериен хибрид на Audi.
 
 
Общата мощност на хибридната система е 245 к.с., като е съставена от бензинов турбодвигател с обем 2.0 литра, електродвигател с мощност 45 к.с. и литиево-йонни акумулатори. Трансмисията е автомат Tiptronic.
 
 
Хибридния Audi Q5 ускорява от място до 100 км/час за 7.1 секунди, а максималната му скорост ще бъде ограничена електронно до 222 км/час. Колата е със системите stop&start и система за регенериране на използваната от спирачната система енергия. Само на електроенергия колата може да се движи със скорост до 100 км/час, но не се събощава колко може да измине с едно зареждане.
 
 
Знае се обаче, че ако се движи само на електроенергия и автомобилът превиши 60 км/час, акумулаторните батерии ще се изтощят след 3 км. Продажбите на хибридния кросоувър Audi Q5 ще се продава в Европа от началото на следващата година.
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ало Ало ( преди 15 години )
    Защо да плащат лицензии,като може ние Европейците да си го направим,и тогава нямаше новите батерии които използваме сега,все едно да ми сравниш Бенефон Спика и сегашен тел например Nokia mini N97.Стига с тези Японци,знаем че могат, че правят никой не спори!Но това незначи,че ние неможем,конглокенцията движи света!така че както казват Русите,паживьом Увидем!
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Alo Alo, да, Ауди са се "разписали" с хибрид от 89-та. Само че напълно безсмислен хибрид - разходът му е бил колкото на нехибридния модел, заради тежката 320 кг батерия. При хибридите са важни технологиите, а не принципите. Точно поради това и сегашните немски хибриди имат не повече от половината ефективност спрямо тези на Тойота. И затова най-добре да не се мъчат да откриват топлата вода, ами да лицензират вече работещ и изпитан продукт.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Alo Alo ( преди 15 години )
    Когато говориш за нещо толкова сериозно, хубаво би било да го подкрепиш с факти,искам да изкажа колко дълбоко грешиш с изказването на това мнение,направих леко проучване и ето какво намерих препратка:> http://***.hybridcars.com/history/history-of-hybrid-vehicles.html 'Ауди през 1989 направиха първият си хибирд.'На дневен ред сега стои производството на хибриди,нека видим след 10 год.,кой какво ще предлага,и прочети внимателно линка,за да се ограмотиш!Апропо,както аз направих по този въпрос!
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Леле, егати недоразумението - то са хидравлични съединители, то са автоматични скоростни кутии... Немците докато не лицензират хибридната технология на Тойота, дори Форд ще правят по-ефективни хибриди.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    sinbad0 не му обръщай голямо внимание-той е тежко предубеден. Да харесваш трошливите и ниско-технологични немски коли говори достатъчно за неговото разбиране за нещата. Това Ауди дет сега 600 години след христа сглобиха хибрид, Лексус го продава от над 5 години. Немците уж нямаше да правят хибриди, пък сега се мъчат да правят, само че японците са с около 25 години пред тях в хибридите.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Х*йчо учи български да не се срамиш по форумите като пишеш глупости, отвори един учебник по ДВГ и почети малко. Иначе пуберче е на *** сина (може и дъщеря да си не те знам какво си)и КАТО ГОВОРИМЕ ЗА МАЙКИ НА ТВОЯТА ДА И ПРАТИШ МНОГО ПОЗДРАВИ
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Tisho ( преди 15 години )
    Синбад, ти не беше ли голям противник на хибридите? :)))) Сега пък било добре, ако можело нещо друго да работи при светофарите... :))) Не трябва ли да си по-последователен в мненията си? Или за хибридно Ауди Q5 може да е супер /нищо че още го няма/, а примерно за Lexus RX 450h - въобще не става... Моето мнение е, че трябва да уважаваме опитите за всяко едно усъвършенстване и пробив на нови технологии... иначе още щяхме да сме на конете и каруците..
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    tova sa tehnicheski termini .... nemoje da slagash balgarsko zvuchenie na kakvoto ti doide na akala ... selska buco ....TAPOMER
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    sho ne se razhodish i da vidish kolko sha ti izgori ekonomaizer idva ot ikonomiq negramotno pubersko selqnche novi dumi mislite razhodomer!!!
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Х*йова главо, разходомер е българската дума за економайзер.