Електромобилът е наречен M1 EV и се задвижва от електромотор с мощност 54 к.с., който от своя страна се захранва от комплект литиево-йонни акумулатори.
Според производителите, с едно зареждане автомобилът може да измине 150 км. Зареждането е тип plug-in (от стандартната електрическа мрежа) и отнема около 6 часа. От специална зарядна станция колата може да зареди своите акумулатори на 80% от капацитета им за 30 минути.

Автомобилът Riich M1 разполага със системата за регенериране на енергията използвана от спирачката. Колата може да постигне максимална скорост от 120 км/час.
Фирмата съобщава, че ще предлага пет различни модификации на електромобила, които ще се отличават помежду си в зависимост от мощността на електродвигателя.
Ще има и версия, в която освен електромотор, ще се монтира и малък бензинов двигател, който ще се използва само за зареждане на акумулаторите. Тази версия ще може с едно зареждане да изминава над 300 км.
В Китай цената на електромобила Riich М1 ще започва от около 150 000 юана (около 16 000 евро) и ще стига до 229 800 юана (около25 000 евро).
Според действащото законодателство в Китай обаче, държавна програма субсидира покупките на електромобили и хибридни автомобили. В случая с Riich M1, купувачите ще получат субсидия от 60 000 юана (около 6 500 евро), което прави цената на електромобила доста конкурентна и привлекателна.
В момента Chery и американската фирма Better Place (производител на акумулаторни батерии), разработват нова версия на електромобил със сменяеми акумулатори. Двете фирми работят и върху хибридна система, в която наред с електродвигател ще се използва и роторен двигател.


1