Тя е създадена в чест на 20-та годишнина от появата на роудстера и е предназначена специално за американския пазар. Премиерата на Mazda MX-5 Super20 беше преди дни на тунинговото изложение SEMA, което продължава в Лас Вегас.

Най-интересното при юбилейната версия на Mazda MX-5 Super 20 е двигателят. Това е Cosworth с механичен компресор, но за съжаление не се дават никакви динамични характеристики на модела.
Освен новия двигател, колата е с изцяло нова изпускателна система, нови спирачни механизми, съединител ACT, изцяло пренастроено и модернизирано окачване с нови пружини и стабилизатори.

В интериора се виждат нови седалки от кожа и алкантара, както и оранжева предпазна тръбна рама. Купето е боядисано в тъмно сив цвят и има оранжеви елементи. Покривът е блестящо черен.
Специалната модификация на спортния автомобил е с по-издути арки над колелата, има нов отвор за въздух в предната броня, където са били пренесени и фаровете за мъгла. Дръжките на вратите са „скрити” по начин подобен на използвания при първото поколение на Mazda MX-5. Джантите Enkei са с размер 16 цола, боядисани в черен цвят. Гумите са Toyo с размер 245/45.
Да напомним, че аналогична специална серия посветена на 20 години от създаването на модела вече се появи и в Европа и Япония.


1