Този път става въпрос за хибридна версия на камион, с дизелов и електрически двигател. Прототипът е наречен „Mean Green" и ще се опита да подобри рекорда за най-бърз хибриден камион през пролетта на 2011.

Пилотът който ще се опита да постави новия рекорд е шведският състезател Бойе Овебринк (Boije Ovebrink). Той е сигурен, че ще постави нов рекорд, като заявява, че „Mean Green” е най-бързият хибриден камион на земята.
Камионът е създаден от шведският инженер от Volvo Олоф Йохансон (Olof Johansson). Конвенционалният дизелов двигател Volvo е с обем 16 литра и е със системата Volvo Penta би-турбо. Максималната му мощност е 1900 к.с. (1417 kW). Електродвигателя добавя още 200 к.с. (149 kW), а максималният въртящ момент е 1000 Nm. Скоростната кутия е автоматична I-Shift.
При подобен род рекорди е важно ниското тегло на автомобила, така че от Volvo са успели да намалят теглото на предната ос с 43 кг. Те са премахнали и първа скорост от трансмисията, която се е оказала излишна, поради наличието на огромен максимален въртящ момент. Това е спестило още 7 кг. Дори пилотът Овебринк е обещал да намали собственото си тегло с около 20 кг до пролетта на 2011.


2