fallback

Мицубиши Каризма/Mitsubishi Carisma

+ добро качество на изработката, модерни бензинови мотори с директно впръскване, сигурно поведение на пътя- каросерия с лоша видимост, малко твърдо окачване, твърде малки облегалки за главите

 История на модела8/95 Представяне на модела, хечбек лимузина с пет врати. Мотори: 1.6 литров с 90 к.с. и 1.8 литров с 115 к.с., еърбег за водача серийно. 8/96 Нова версия седан с четири врати9/96 Нов 1.9 литров турбодизел с 90 к.с. в хечбек модела, 2 еърбега и ABS серийно за всички модели.8/97 Първият серийно монтиран бензинов двигател с директно впръскване: 1.8 GDI (Gasoline Direct Injection) с 125 к.с. Странични еърбегове серийно. Спира производството на 1.8 литровия мотор с 115 к.с.6/99 Фейслифт. 1.6 литровия мотор вече 100 к.с.8/00 1.9 литров комънрейл дизел с 102 или 115 к.с.7/01 Спиране производството на версията седанМного от наблюдателите се шегуват точно с името, защото според някои, каризма е единственото, което липсва на този автомобил. Това е въпрос на вкус, така че да се концентрираме върху качествата на колата. През първите пет години от производството, Каризма се правеше заедно с Волво S 40 в холандския град Борн. Представените съответно през 95 и 96 година хечбек и седан версии на Каризма предлагат достатъчно пространство в купето, както за пътници така и за багаж. В началото автомобилът се предлагаше с три нива на оборудване на купето и с два бензинови мотора. Базовият 1.6 литров мотор с 90 к.с. е напълно достатъчен. Представеният през август 97 г. бензинов мотор с директно впръскване 1.8 GDI с 125 к.с. е мощен и много култивиран, но липсата на въздържание при консумацията на бензин е доста изненадваща. Шасито на Каризма държи изненадите далече. Автомобилът с предно предаване описва майсторски завоите и държи много чисто правата линия. Серийно се монтира много леко превключваща се петстепенна скоростна кутия. Алтернативата е Adaptive четиристепенна автоматична скоростна кутия, която адаптира превключването към стила на каране на водача. Съвсем приемливи са качеството на изработката и богатото оборудване на Каризма. Кокпитът е класически функционален, воланът се настройва на височина. ABS е сериен за вариантите GLX и GLS. От 9/96 всички модели са с два еърбега, подсилени врати, серво управление, централно заключване и електронен имобилайзер, който понякога не може да се деактивира. Освен този проблем и някои случаи на празни акумулатори и дефектни генератори, Каризма е много надежден автомобил. Почти нищо грешно не може да се направи с избора на Каризма, особено с по-новите екземпляри, които дори са оборудвани с автоматичен климатик, а иначе са сравнително изгодни на пазара втора ръка. Най-често срещани повредиГоривна система: неуплътнени резервоари и горивни съединения от първите две години на производството (95/96), дефектни горивни помпи. Електрика, запалване: дефектни имобилайзери, повредени генератори (96/97) и акумулатори, блокирали стартери. Износени носачи на предната ос, в редки случаи повредени скорости (ръчни и автоматични)В редки случаи ключът за запалването заяжда.     
Тагове:
fallback
  • #2
    rymen59 ( преди 16 години )
    От един месец карам каризма на девет години е и съм много доволен.125кс.-автомат-не съм я засичал какъв разход дава.-наи лошото е че неможе да се монтира АГУ.
  • #1
    kukuruku ( преди 16 години )
    Незнам отакде се черпи информация за тези компетентни публикации, но страничните въздушни възглавници не са сериини, и разхода на гориво при двигателя GDI не е висок, нито среден, тои е изключително нисък.
fallback
Последни