Според сайтът Autoblog, Abarth разработва своя собствена платформа за спортния роудстер. Първоначално имаше версия да се използва платформата на Lotus Elise, но от Abarth се отказаха, защото „конструкцията е морално остаряла”.
После се появиха информации, че австрийската фирма KTM ще произвежда шасито за роудстера на Abarth, на което после италианците ще монтират панелите на каросерията тип „тарга” и двигателя. Сега става ясно, че и този вариант отпада, но поради какви причини, не се съобщава.
Според предварителната информация, роудстера на Abarth ще бъде със задно предаване и бензинов турбодвигател MultiAir от Fiat.
Агрегатът ще бъде с обем 1.4 литра и мощност 170 к.с. Двигателят ще се комбинира със съвременна трансмисия с два съединителя.
Очаква се собственият модел на Abarth да се появи на пазара в Европа през 2013 година, като предварителните данни са, цената му да бъде около 30 000 евро.