IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тайванска лимузина

Тайванската автомобилна фирма Luxgen7 все още не е популярна в Европа.

Тайванска лимузина
Вероятно и заради това, че е основана едва от януари 2009 година. Сега фирмата пуска свой трети нов модел – Luxgen7 CEO.
 
 
Новият модел става фирмен флагман. Luxgen7 CEO ще бъде произвеждан на базата на Luxgen7, MPV модел, който е на пазара и в някои страни в Европа от около една година. Все пак луксозната лимузина ще има редица иновационни технологии, които липсват при MPV модела.
 
 
Luxgen7 CEO предлага само 4 места. Интериорът е с детайли от естествено орехово дърво и според дизайнерите е бил вдъхновен от кабините на луксозни частни самолети. Затъмнените прозорци не позволяват на любопитните да видят какво става в колата, но ако и това не е достатъчно, могат да се пуснат и автоматични завески.
 
Водачът също е изолиран и с него може да се комуникира с вътрешна звукова уредба. Задните две кресла са покрити с луксозна кожа (Nappa), разбира се имат функции за подгряване и охлаждане с вентилация, както и функция за масаж на пътниците. Задната част разполага със собствена климатична инсталация, независима от тази при водача. Има дискретни лампи за четене и масичка за notebook.
 
 
Пътниците разполагат с висококачествена система за забавление от JBL и с голям LCD екран, разположен на преградата отделяща водача. Не липсва естествено и хладилник. Двигателят не е променен от този при MPV модела – четирицилиндров MEFI с обем 2.2 литра и мощност 170 к.с. Следващият модел на Luxgen7 ще бъде SUV.
 
 
 
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    c4 ( преди 15 години )
    моторизиран зъболекарски кабинет
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Идеята не е лоша и поздравления за интериора. Обаче наистина - 170к.с. е несериозно малко. Скъпата кола трябва и да е динамична. Вижте луксозните седани на премиум марките - от над 200 коня *започват*. И другото - кой неориентиран китайски сладур измисли името на марката?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    passatora ( преди 15 години )
    Prekopira li sa mucunata na honda bez da im migne okoto
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    колицата е супер
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    до слабичко ( преди 15 години )
    Защо?!?Да се избивате като пилци по улиците!?!И без това хората воюват,но никъде няма толкова жертви колкото в"мирна"България!Лицемерен манталитет с "биг-брадърска"комплексарщина и вълчи егоизъм-резултатът е трупове по шосетата!Никакви въздушни възглавници и прочие няма да ти помогнат като се залепиш като"кървава марля"срещу колегата!За какво ти е 250кс!Пред кой ще се доказваш?Не!Българинът е морален камикадзе и в живота и на щосето,жалко.....
  • #4
    6 rate up comment 12 rate down comment
    слабичко ( преди 15 години )
    Смешно е лимузина със 170кс. То на мойто комби 150 ми се виждат малко .... лимузина трябва да е с най-малко 250кс според мен.
  • #3
    8 rate up comment 7 rate down comment
    wba ( преди 15 години )
    На външен вид е като R-class на Мерцедес.
  • #2
    3 rate up comment 17 rate down comment
    фг ( преди 15 години )
    Тука някой е ползвал за модел Опел Зафира отвънка...
  • #1
    18 rate up comment 2 rate down comment
    fsb ( преди 15 години )
    ne e losho bus4eto