Тази цифра представлява обема на двигателя в кубически инчове (в литри 6.4). Двигателят е с осем цилиндъра и заменя досегашния агрегат с обем 6.1 литра с мощност 420 к.с., който се монтира на SRT-8.
Новият двигател с по-голям работен обем дава максимална мощност от 470 к.с. и има максимален въртящ момент от 636 Nm, което е със 121 Nm повече от стандартния Challenger SRT-8. От фирмата все още не дават динамичните показатели на новия „392". Базисното „горещо” купе може да ускори от място до 100 км/час за под 5 секунди.
.jpg)
Освен новият двигател, за модификация „392” е разработено ново окачване с нови амортисьори, модернизирано е хидроусилването на кормилната система и са променени предавателните числа в скоростната кутия.
Преди да започне производството на модернизирания Dodge Challenger SRT-8 модел 2011, от американската фирма ще пуснат 1492 броя от версия „392", в серия наречена Inaugural Edition.
Автомобилите ще са в бял цвят със сини състезателни линии по каросерията или обратно, в син цвят с бели линии.
Колата ще бъде с лети джанти с размер 20 цола и надписи по каросерията „392 HEMI". В интериора седалките са бели, кожени с елементи в синьо.
Производството на новите Dodge Challenger ще бъде в Канада, а продажбите в САЩ ще започнат през декември.


1