IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нисан Примера/Nissan Primera

+ богато серийно оборудване, голям багажник, сравнително чисти отработени газове- ограничено пространство, груби мотори, голям кръг на завъртане, ниски облегалки за главите

Нисан Примера/Nissan Primera
 История на модела
9/90 Представяне на модела като наследник на Блубърд. Варианти: седан с 4 врати и хечбек с 5 врати, както и комби.1/95 Подобрения в модела, възможност за два еърбега9/96 Смяна на модела при лимузината, комби версията - преработена. Мотори: 1.6 литров с 90 к.с., 2.0 литров с 115 или 130 к.с., а като GT с 150 к.с., турбодизел 2.0 TD с 90 к.с.1/98 Моделът е преработен6/98 Ново комби9/99 Фейслифт, нови 1.8 литров бензинов мотор с 114 к.с. и 2.0 литров бензинов вече с 140 к.с. Спирачен асистент и странични еърбегове отпред серия1/02 Смяна на моделаВ началото на 90-те Примерата беше голям хит, после се устреми към средната статистика. От гледна точка на дизайн автомобилът е по-скоро "сива мишка", но разполага с множество скрити стойности. С представянето на модела Нисан се наложи като константна величина в средния клас. Още една крачка напред представлява смяната на модела през есента на 96 г. Седанът и хечбек версиите бяха сменени, а комбито - Traveller (на старата база) остана до средата на 98 г. в програмата. Последни съществени промени в първия модел: От началото на 95 г. автомобилът предлага два еърбега серийно.
Въпреки външната прилика с първата Примера, представеният през 96 г. вариант е базиран на нова платформа. Моделът предлага и сериозен напредък от гледна точка на пасивната безопасност. Благодарение на подобренията в аеродинамиката на автомобила намаляват сериозно шумовете, причинени от въздуха, които бяха сериозно критикувани при първия модел.
От гледна точка на шасито по-новия модел също трупа сериозни точки. Задната ос е технологично подобна на тази при топмодела на Нисан - Максима, което подобрява поведението на пътя значително. Нивото на оборудване също е на ниво: ABS и серво са серийни.
Смяната на модела от 96 г. разшири значително и гамата на моторите. Заедно с двата бензинови, взети от стария модел, но модифицирани 1.6 и 2.0 литра се появи и двулитров турбодизелов мотор, а от 97 г. и мощната 150 к.с. версия GT. Най-масово се продаваше двулитровия бензинов мотор с 115 коня. Другата алтернатива на пазара втора ръка е също често срещания базов 1.6 литров мотор. 90-те коня на базовия мотор са достатъчни за тежестта на купето, а разходът е доста нисък. Икономичността е и най-голямото предимство на Примера TD, който обаче вече в сравнение с дизелите с директно впръскване си е за старо желязо.
Най-често срещани повреди:
Горивна система: дефектни електрически горивни помпи, както и проблеми с техните релета от 97 г.
Дефекти в предната ос, скъсани жила на съединителя, дефекти на съединителя
Електрика: често срещани дефекти на фарове и мигачи, дефектни генератори и акумулатори, проблеми със стартера
Каросерия: лошо напаснати врати, тракащи прозорци, дефектни уплътнения на вратите, проблеми с централното заключване.  
 
0 от 500
  • #18
    7 rate up comment 0 rate down comment
    japan ( преди 14 години )
    Imam 2003 Altima 2.5S. Bez zabelejki. Ot 14 godini karam samo made in Japan, prosto ne moga da se re6a da si kupja kakvoto i da e nemsko po-staro ot 5 godini. Subaruto sa6to e jelezen avtomobil, ako ne be6e malko po-spetcifi4nata podrajka. Imam i VolVo V40 i sa6to sam dovolen.
  • #17
    18 rate up comment 2 rate down comment
    miro psishara ( преди 15 години )
    аз имах стар нисан на втора вдигаше 150 1.8 много варвеше ниама бмв нито голф gti като запо4не да пели гумите на първа и на втора седеше на едно миасто 4ак на трета тръгва.Много баров4ета съм разплакал.
  • #16
    13 rate up comment 1 rate down comment
    bently_to ( преди 16 години )
    Awe hora az imam Nissan Primera 95g.-115 konq.Nqma po stabilna ma6ina.Mnogo varvi nikakav 6um ot dvigatelq kato vdigna kapaka si li4i 4e vsi4ko e podredeno-dvigatel,kazan4eta,akumulatora,vsi4ko e pregledno...vse pak qponska rabota.A za varvene da ne govorim nito GOLF,nito BMW,nito OPEL...Na toti motor trudno ima koi da me bie osven ako nqma nqkvi podobreniq.Na parva pravi 80 km/h.Li4no sam go probval.I mi palni kilometraja-220 km/h.SAMO NISSAN.A noviq Nissan GT-R 6te razbie vsi4ki drugi AMATIORI.
  • #15
    22 rate up comment 0 rate down comment
    WBA ( преди 16 години )
    От 6 години карам само Нисани.Алмери ,Примери ,Максима,Терано ,Патрол. Карал съм всякакви автомобили но мисля че за нашите пътища само Японските стават ,в отделни случаи някои немски.По Нисаните досега освен консумативи други ремонти не съм правил.По спартански са от повечето автомобили но здравината на купе,двигатели и окачване си казват думата.Просто Японците като пражят нещо го пражят като хората. Това е.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ico ( преди 16 години )
    az imam primera 94g karam nqmam nikakvi zabelejki predi karah opel rqpa da qde!!!ve4e samo qponsko bate,1.6 motor no varvi pove4e ot vseki golf gti-probval sm go!nqma druga za mene!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    nissan ( преди 16 години )
    За проблема на Данаил виж http://***.nissanbg.com/forum там има доста хора които може да ти помогнат.
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    nissan ( преди 16 години )
    За проблема на Данаил виж http://***.nissanbg.com/forum там има доста хора които може да ти помогнат.
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Skyline ( преди 16 години )
    Това, че моторите били груби направо ме разсмя. Просто не коментирам...
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Skyline ( преди 16 години )
    Това, че моторите били груби направо ме разсмя. Просто не коментирам...
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    данаил ( преди 16 години )
    имам примера 2.тд 2001 колата е такси първият коментар от преди 2 години е мои .и така имам проблем колата ми гасне при подажане на рязко газ и ждигна разхода и не е пъргава ако на ниакои му се е случвало нека каже че вав всеки сервис ми казват различно.иначе тожа е парвиат проблем на колата а тя е на 667хилиади км от400 хил е такси