IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото поколение на Mazda BT-50

От Mazda разпространиха първите официални снимки на пикапа BT-50 от ново поколение.

Това е новото поколение на Mazda BT-50
Световната премиера на пикапа ще бъде на автомобилния салон в Сидни, Австралия откриван днес. Също по време на салона в Сидни ще бъде изложен и пикапът „близнак” на ВТ-50 с марката на Ford Ranger



Mazda BT-50 от второ поколение е с напълно нов външен вид в стила на новите модели на японската марка. Това важи най-вече за предницата с радиаторната решетка и фаровете. 



Нови са и предната броня, капакът на двигателя с надлъжни издутини. Отзад най-голямата промяна е при задните светлини. 



Интериорът на пикапа е по-скоро като при лек автомобил с табло и волан от актуалното поколение на Mazda3, Mazda6 и Mazda CX-7 (единствената разлика идва от различните бутони на волана за управление на аудиосистемата и cruise control). Колата е с нова мултимедийна система с голям цветен екран. 



Пикапът е с двузонов климатик с две екранчета показващи настроената температура. 

Не е ясно все още с какви двигатели ще се предлага пикапа. Според неофициални информации новото поколение на ВГ-50 ще бъде с два дизелови двигателя с обем 2.2 и 3.2 литра. 



По-слабият двигател ще има мощност 148 к.с. Да напомним, че сега предлагания с пикапа турбодизелов двигател с обем 2.5 литра е с мощност 143 к.с. В Европа пикапът ще се предлага във версия с предаване на движението само към задните колела или към четирите калела. Версиите на каросерията са с единична или с двойна кабина. 





 
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Meee ( преди 15 години )
    I az vijdam nqkva grozna mazda ...
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Az ( преди 15 години )
    Samo az li ne vijhdam oktavija,a pikap nekav
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    penev ( преди 15 години )
    ;)
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Не знам ( преди 15 години )
    Добре де,какъв ще е живота на тоя 1.2 литров двигател.От VW да дойдат да им дам един двигател от радиоуправляемия ми модел.Така ше имат почти нулев разход :-)) Не мога да приема голямо купе с малък мотор,пък бил той и с турбина.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    опа ( преди 15 години )
    Чудна статия, само никъде не се споменава ЗАЩО стария двигател все още се предлага - отговора е от ясен по-ясен - защото лесно му се слага газ/метан. А на TSI все още се слага трудно...дори да сложиш трябва да е течна фаза, да пропуска тактове, през които на пръскат бензиновите инжектори(за охлаждане?) и тъй нататък проблеми, които при MPI двигателите (1.6 в конкретния случай) ги няма.
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    и то копирани в тоя мърляв вид
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    бай Ханс от Хановер ( преди 15 години )
    Тези сравнителни таблици едва ли ще заинтригуват някой,който е решил твърдо да си вземе комби.Особено у нас,където на доказаната кола се гледа с друго око.