1/93 Представяне на новия модел на произвежданата от 1983 Микра. Мотори: 1.0 литров с 55 к.с. и 1.3 литров с 75 к.с.1/94 Извънреден модел Топик с платнен, нагъващ се шибидах8/95 Еърбег за водача серия1/96 Подобрения в модела3/98 Подобрения в модела, 2 еърбега серия5/98 Нов 1.5 литров дизел с 58 к.с.8/00 Фейслифт. Нови мотори: 1.0 литровия мотор вече с 60 к.с., 1.4 литров с 82 к.с. заменя досегашния 1.3 литров. Странични еърбегове серия за всички модификации2/03 Смяна на моделаБазата на този автомобил вече е на 12 години, но той все още не е извън играта. Моделът беше произвеждан цели 10 години и с малки подобрения беше държан на висотата на времето. Слабите спирачки бяха оправени чак през 2000 година, сигурността при краш-тестовете беше подобрена през 98 г.
Моделът се предлага и с 5 врати, но който пътува повече сам или с още един човек трябва да предпочете версията с 3 врати, защото пре нея вратите са по-големи и качването и слизането са много по-удобни, поне що се отнася до предните седалки.
Карането на Микра не е свързано с лишения. Малкият Нисан е маневрен и се придвижва съвсем прилично - естествено ако го държите в по-високи обороти. Базовият мотор с 55 коня има достатъчно сила, а разходите по поддръжката му са ниски. Предимствата на по-мощният мотор с 75 коня са едва забележими.
1.5 литровия дизел от Пежо (от 98 г.) е много икономичен, но е нехармоничен в сравнение с типичните за марката бензинови двигатели. Безстепенният CVT- автоматик функционира безотказно, но е необходимо свикване с поведението на оборотите.
Произвежданата във Великобритания Микра е много солидна и разполага с чудесна издръжливост. Добре поддържани екземпляри спокойно надхвърлят 200 000 км пробег дори с най-малкия мотор.
Интересни са извънредните модели, пускани малко преди фейслифт (от 1/96 и 3/98), които предлагат различни екстри - напр. Magic или Topic с голям платнен покрив, които могат да се намерят на пазара втора ръка на доста изгодни цени.
От по-старите екземпляри е препоръчителна LX версията от 8/94, защото разполага с еърбег за водача.
Най-често срещани повреди:
При по-старите екземпляри се срещат прегорели гарнитури на главата на мотора, течове на масло от мотора, скоростите и диференциала. Дефектните съединители не са рядкост. Недостатъци в синхронизацията карат скоростите да заяждат. В редки случаи се срещат дефектни стартери, акумулатори, бензинови помпи и намокрени свещи. Дефектни ел.стъкла, тракаща задна седалка.