IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започват продажбите в Европа на Skoda Octavia Tour II

Преди няколко месеца Skoda спря производството на Octaviа Tour.

Започват продажбите в Европа на Skoda Octavia Tour II
Сега от фирмата съобщават, че започват производството и продажбите на второ поколение Tour. Който очаква изцяло нов модел ще бъде разочарован. 



Новият Tour всъщност е второто поколение на Octaviа преди модернизацията. На специална пресконференция в Млада Болеслав представители на Шкода ауто обявиха началото на продажбите на втората генерация Octaviа Tour. 

Макар и да има разочарование от липсата на каквато и да е новина, стъпката предприета от фирмата е доста логична, като се има предвид успеха на първата Octaviа Tour, която беше създадена със същата стратегия. Вместо скъпа развойна дейност за създаването на нов евтин модел, на пазара се запазват продажбите на втората генерация на Octavia преди фейслифта и модернизацията. 



Има и още едно предимство, новата Octavia Tour ще бъде приветствана от много купувачи, които освен че ще се възползват от по-ниската цена, не харесват промените направени при модернизираната Octavia. В зависимост от конкретните пазари на които ще се предлага, новият Tour ще има три двигателя. 



В Европа ще се предлага с бензинови двигател с обем 1.4 литра и мощност 59 kW и 1.6 литра с мощност 75 kW. И двата бензинови двигателя отговарят на нормите за опазване на околната среда Euro 5. На други пазари извън ЕС, ще се предлага освен бензинов двигател с обем 1.6 литра, също и дизелов 2.0 TDI с мощност 81 kW. 

В стандартното оборудване на второто поколение Octavia Tour има два еърбега, системата ABS, усилване на волана, централно заключване, електрически външни огледала, четирираменен волан и регулируема по височина седалка на водача. 



Базисната цена на Octavia Tour на чешкия пазар е 282 500 крони (около 22 500 лева) за седана и 312 500 крони (около 24 900 лева) за комбито.
0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 18 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    Пича,не ми давай плюсове!В статията за Волво,аз съм под името"китайци ли"Да не се бъркаш,дай си ми минусите,че си ми нацвъкал 10 плюса:)
  • #23
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    18800 са 22500 с ДДС. Това ли е евтино, толкова пари за корейски ***? И това е само дъното на цените. За същите пари можете да си вземете същия клас на европейски производител и да се чувствате бели хора - добър дизайн, ергономия, стил. А коя се чупи повече никога не може да стане ясно. Виждал съм Ауди, БМВ, Мицубиши, Мазда, Мерцедес, Пежо, Тойота и ФВ прецакани докато са още в гаранция и на мижави километри. Корейците са същата работа, даже по-зле. Само се пънат, защото искат да продават.
  • #22
    5 rate up comment 20 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    Казах ти драги ми колега,дане се повтарям,грам не ми пука дали се разпадат,но ето нещо по темата което писах долу под името"стратег":-Всички фирми правят така вече.Особенно докато отмине кризата!Няма просто начин за "сантименти"по нов модел.....Още доста години хората ще бъдат наплашени заради кризата и затова вече в производствената програма на Автопроизводителите-очастват кризисни "стратези" и "психолози"специализирани в областта на:масовита апатия и стрес при криза!
  • #21
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    И за да не кажете, че само говоря, ето примерен сайт с цена:http://hyundai.newcar.bg/Hyundai-i30-1.6-CRDi-90p.s.-skl4283.htmlТова е базовото оборудване на автомобила, без екстри. Глезотийките на Хюндай гонят ценита на луксозните премиум марки. Няма какво да спорите и да казвате на черното - бяло!!!
  • #20
    3 rate up comment 19 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    Защо настояваш?Не съм фен на Фал-ве и не ме вълнува,ако искат да се разпадат на основните си компоненти...:)А и ти повтаряш това което аз казах,цитирам те:-"ако и да се скъсват да си придават тежест"...Аз нали това казах:придават си тежест.И в библиотеката ми има и материал за:-Психология и мениджмънт при продажба на нови и коли втора употреба"Общ материал изучаващ традициите и стратегиите на Автомобилните фирми с тяхното съдържание.Но по твоите думи :Ти най добре знаеш какво имам:)И защо обиждаш слек като си събеседваме приятно,това не разбрах?:)Някакъв ритуал за щасти е ли е?:)
  • #19
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    За 18 800 - ето ти казваш, 1-во без ДДС. Второ е 1.4 бензин мотора, който предлагат. Оттам няма грам екстра. Отиди на конфигуратора дай му 1.6 дизел, дай автоматик, дай му най-високо ниво на оборудване без кожа и 35 000 лева ги удряш! И без подгряващи седалки, мисля...
  • #18
    4 rate up comment 21 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    Не е така.Проблема с кутиите го пише на всякъде.И другия с компресорите на климатиците.В Германия чак като клиемти завели дела,фирмата склонила да поеме 60% от ремонта.Същото и за проблемите с дизелите помпа-дюза.Така,че тази фирма я свързвам единствено с ниското качество,ако и да се скъсват да си придават тежест.Просто фактите са против тях.А това с библиотеката ти с "автомобилен материал" включва няколко списания.Тези филми ги прожектирай на някой друг облъчен като теб.
  • #17
    5 rate up comment 22 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    Във всеки марков-форум,в който и да влезнеш пише такива неща за всяка кола-нормално е,нали е форум?Влез и ще видиш-елементарно.Нямам ентусиазъм,не съм почитател на Фал-ве.-просто "сухи" факти.Единственно се прекланям пред истинската Костенурка на Фал-ве!А това за Горубляне,мисля,че аз го казах,нали колега:)-само трошки с "екстри",една ,две са здравите от Германия!А другото което коментираш за Фолксваген,си е твое мнение,мен не ме ме касае,не съм им фен и не ме вълнува.Само това заПсихологиятасъм го чел като професионален материал,интересувам се и съм напълнил цялата си библиотека на стената с автомобилен материал.Но това е друга тема,не те касае и ти си си прав за себе си,а аз знам какво съм прочел.Приятен ден!
  • #16
    10 rate up comment 5 rate down comment
    QWK ( преди 15 години )
    А бе ти влез във форума на Шкода,да видиш за какво иде реч и ще тъи секне ентусиазма.А това за психологията и Фолксваген ме разсмя.Не е психология,а безсилие.Те толкова могат.А в Горубляне има само кочини и ги купуват селянчетата,продали някой декар на село.Голяма реклама за Ваген,няма що!
  • #15
    6 rate up comment 23 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    Психология,това пак го повтарям колега.Щом го представяш за тия пари без екстри,купувача изпитва чувство за нещо различно,по ценно!Традиция при Фолксваген с психология.И до днес на Горубляне продавачите!-не купувачите!,се присмиват тайно на тези които им взимат "набъканите"с екстри коли,и оценяват с респект помежду си немските без екстри,но от Германия!Но Българина нали иска кола,хем евтина,хем всички екстри-по възможност,ако може да му мери кръвното и гръдната обиколка!!! :)Споко, има хора с парици,не толкова богати,но достатъчно та да имат за нова кола!Та има хора зажадняли за нова,но сигурна кола,готови на компромис,но да си нямат главоболия след покупката!!!А,не знам някой да се оплаква от Шкода.Още повече от Skoda Octavia! А ти?Най здравите коли на Компаниите са тези в края на производствения си цикъл,от които са отстранени всички дефекти!!!Добре известно е,че новите им модели страдат от така наречените:детски болести-разпространени във всичките марки нови коли и засега нелечими!