IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започват продажбите в Европа на Skoda Octavia Tour II

Преди няколко месеца Skoda спря производството на Octaviа Tour.

Започват продажбите в Европа на Skoda Octavia Tour II
Сега от фирмата съобщават, че започват производството и продажбите на второ поколение Tour. Който очаква изцяло нов модел ще бъде разочарован. 



Новият Tour всъщност е второто поколение на Octaviа преди модернизацията. На специална пресконференция в Млада Болеслав представители на Шкода ауто обявиха началото на продажбите на втората генерация Octaviа Tour. 

Макар и да има разочарование от липсата на каквато и да е новина, стъпката предприета от фирмата е доста логична, като се има предвид успеха на първата Octaviа Tour, която беше създадена със същата стратегия. Вместо скъпа развойна дейност за създаването на нов евтин модел, на пазара се запазват продажбите на втората генерация на Octavia преди фейслифта и модернизацията. 



Има и още едно предимство, новата Octavia Tour ще бъде приветствана от много купувачи, които освен че ще се възползват от по-ниската цена, не харесват промените направени при модернизираната Octavia. В зависимост от конкретните пазари на които ще се предлага, новият Tour ще има три двигателя. 



В Европа ще се предлага с бензинови двигател с обем 1.4 литра и мощност 59 kW и 1.6 литра с мощност 75 kW. И двата бензинови двигателя отговарят на нормите за опазване на околната среда Euro 5. На други пазари извън ЕС, ще се предлага освен бензинов двигател с обем 1.6 литра, също и дизелов 2.0 TDI с мощност 81 kW. 

В стандартното оборудване на второто поколение Octavia Tour има два еърбега, системата ABS, усилване на волана, централно заключване, електрически външни огледала, четирираменен волан и регулируема по височина седалка на водача. 



Базисната цена на Octavia Tour на чешкия пазар е 282 500 крони (около 22 500 лева) за седана и 312 500 крони (около 24 900 лева) за комбито.
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    V12 ( преди 15 години )
    не е проблема в Шкода,колега.Още от голф 4 има проблем с кутиите и скоро четох нещо в АБ,че нищо не е променено,проблема продължил и при голф 5 и някакво Кади.Но Шкода нямат вина.Нещо като калпавите дизели на Форд,те всъщност са на Пежо.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Влезте във форума на Шкода и четете бисери.Има един Иван от Сливен,мой приятел и той е писал там.Октавията му 1.6 бензин,две години след гаранцията и скоростната кутия,тряс-прас,сцепен корпус!А той я къта,пази я много.Ама не е само той.Темата за кутиите е колкото "Война и мир".
  • #12
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Simeon ( преди 15 години )
    И аз сто пъти ще предпочета Mazda 3,Ford Focus или Hyundai i30 пред "нещо" от ВАГ.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    E mnogo qsno,4e 6te struwa powe4e ot Corollata hatchback,wse pak tq we4e ne e w proizwodstwo ;)
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като спорите поне бъдете обективни.i30 започва от 18 800 лв. без ДДС.
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    ТИ НЕНОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ? Хюндай и30 като хората струва повече от Тойота Корола! Нали съм му гледал ценовата листа! Отивай другаде да си пишеш глупостите!!!
  • #8
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Шкода ми харесват,защото на приемлива цена си вземаш кола с приемливо качество.Само политиката с екстрите им ми е много отвратителна.За базовата цена си копуваш автомобил гол,като пушка и като вземеш да сложиш това-онова цената скача и става по-висока от на конкурентите на които още базовите им модели са бъкани с екстри.Освен това с тази бедна гама от двигатели не знам на къде са тръгнали!Явно компанията майка иска да им ограничи продажбите за сметка на други модели.Друго обяснение нямам.
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    A1 ( преди 15 години )
    Никой не сравнява точно i30 с Октавията,защото корейката я класираха пред шкодата.Октавията е поевтинен клонинг на голф,без идентичност,с всичките минуси от това,особено супер евтиния салон.
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    E,nqma kak,wse pak w biznesa mqsto za santimenti nqma.Moje tuka da si 4e6eme ezicite i da plueme po VAG za dizaina,no NA TQH NE IM PUKA.Horata gi interesuwa da si prodawat stokata i tolkoz,a towa,4e nqkakuw si narod,koito dori ne znaqt kude se namira gi plue ne e wajno za tqh.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    стратег ( преди 15 години )
    Всички фирми правят така вече.Особенно докато отмине кризата!Няма просто начин за "сантименти"по нов модел.....Още доста години хората ще бъдат наплашени заради кризата и затова вече в производствената програма на Автопроизводителите-очастват кризисни "стратези" и "психолози"специализирани в областта на:масовита апатия и стрес при криза!