
Автомобилът ще има версия само с предно предаване, както и такава 4х4. От снимките се вижда и много луксозния кожен салон, както и таблото за управление. Вижда се и новата система Terrain Response настройваща окачването и кормилната система съобразно конкретните пътни условия. Вижда се и мултимедийната система с всички възможни входове и изходи които може да ви потрябват. Репродукторите са 17 на брой (система наречена Meridian с обща мощност 825 вата).

Колата е и с нов дуален монитор с големина 8 инча, който дава възможност на водача и на пътника до него да наблюдават различни неща в едно и също време. Покривът е изцяло прозрачен, панорамен, придаващ невероятно чувство за обем и простор.

Новият Range Rover Evoque ще се предлага с много широк набор от дизелови и бензинови двигатели. Всички те ще са комбинирани с технологията start/stop и с електронно усилване на кормилната система.
Четирицилиндровите турбодизелови агрегати са създадени на базата на 2.2 литровия агрегат, като предлагат мощност от 150 до 190 к.с. При версията с предно предаване и дизелов двигател с мощност 150 к.с. производителят дава среден разход от невероятните за такъв клас автомобили 4.9 литра на 100 км. Вредните емисии са под 130 г/км.

При версията 4х4 със същия по-слаб дизелов двигател, средният разход е 5.6 литра на 100 км, а вредните емисии 145 г/км. Базисен бензинов двигател е двулитровият Si4. Той е с директно впръскване на горивото и променливо време за отваряне и затваряне на клапаните. С него Evoque ускорява от място до 100 км/час за 7.1 секунди!

Окачването е изработено от MagneRide, чието оборудване е подсигурило спортно и в същото време комфортно возене.
Програмният директор на Land Rover, Мъри Дич (Murray Dietsch) казва, че са настроили шасито на Range Rover Evoque и кормилната система Electric Power-Assisted Steering (EPAS), да предлага прецизно и леко управление от ниски до най-високи скорости, което ще подсигури управление доставящо удоволствие.
.jpg)
Автомобилът ще се предлага в три версии на оборудване и обзавеждане: Базисно („Pure") с меки материи и алуминиеви детайли в салона, „Prestige" (с 19 цолови лети джанти и кожен салон и „Dynamic" (с 20 цолови колела, спортни седалки и различен стил на каросерията с контрастни цветове и по-различен стил на броните, радиаторната решетка и нови спойлери).


1