IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи шпионски снимки от „горещата” Fiesta ST

Автомобилът е заснет по време на тестове на пистата Нюрбургринг. Външният вид на автомобила е доста агресивен и спортен.

Първи шпионски снимки от „горещата” Fiesta ST
Носът е подобен на този при Focus RS, с големи отвори за въздух за интеркулъра. Двигателят на „горещата” Fiesta ST ще бъде бензинов турбоагрегат от семейство EcoBoost с обем 1.6 литра. Максималната мощност ще бъде около 200 к.с. 



С този двигател малката Fiesta ще ускорява от място до 100 км/час за около 6 секунди. Максималната й скорост ще бъде 225 км/час. Ново спортно окачване, приближващо колата до пътя, по-широка предна и задна следа, два огромни накрайника на ауспуха от двата края на голям заден дифузьор са сред основните външни белези на „горещата” Fiesta. 



Според източниците заснели автомобила, Fiesta ST e била изпитвана заедно с главния си съперник - RenaultSport Clio 200. Малкият спортен автомобил на Ford ще се конкурира и с VW Polo GTI, като от фирмата се надяват техният „горещ” малък модел да бъде по-привлекателен и от двата основни конкуренти, благодарение на двигателя. 



В интериора има седалки от Recaro за водача и пътника до него. Засега няма официални данни кога Ford Fiesta ST ще се появи на пазара, но се очаква това да стане още през следващата година. 


0 от 500
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Единствено ме е яд, че тогава не беше излезла новата фиеста. В момента тя много ми харесва и ако тогава, когато гледах за нова кола я имаше сигурно щях да си взема такава фиеста. По-старата просто не ми харесваше от към дизайн, а фокусът, за да се оборудва с прилични екстри отиваше на много пари.
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не съм сигурен, че материалите използвани в новите коли са по-добри от старите. Преди няколко гиниди имах Audi A6, с което имах много ядове и го продадох. Бях се зарекъл, че ще купувам нова кола, но поради скромните си финанси трябваш е да кола до 30 000лв. Разглеждах какви ли не марки VW, Ford, Peugeot, Citroen, Opel. Ами каквото и да погледна в интериора спрямо 10 годишното ми ауди изглеждаше спремо дървено и евтино. Общо взето това ме спря от покупката на нов автомобил.
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Да, прав си. Икономиите през деветдесетте са бич за световното автомобилостроене. Но тогава всички икономисваха, като почнеш от Голф 3 и Астра, минеш през Форд и стигнеш до доста по-премиум марки, според сегашните критерии. Никой не спори, че по-старите модели на Форд бяха зле. Но тогава всички бяха зле, ръждясваха и се чупеха. Ние тук говорим за автомобили, появили се след Фокус 1, който преобърнаха представите за Форд. Просто сегашните модели, нямат почти нищо общо с тия отпреди 10-години. Форд промениха дори философията си за окачването, като се вслушаха в критици като вас, които не харесваха твърдата возия при някои модели. Сега критиките са свързани главно с по-евтините материали, които се използват или по-точно използваха. Тая година при обичайните фейслифти, а и при нови модели като Фокус и C-Max, материалите станаха по-качествени или поне така се твърди. Няма как да не стане това, понеже журналистите, неможещи да намерят други кусури, се хващат за фугите и по-евтините материали. Освен това Форд държи рекорда за едни от най-лошите гаранционни условия, но това не се отразява ни най-малко на надеждността и портомнето на собствениците. Лично аз имам впечатления от новата Фиеста, която незразбираемо за мен, тук е един от най-оплюваните автомобили. Чудя се, кой с ръка на сърцето би казал, че тоя автомобил е лош или ***? И на какво основание твърди това? Сори, но една тройка на БМВ от деветдесетте е толкова зле спрямо една нова Фиеста, че се чудя на някои коментари, които заливат тоя сайт. В това БМВ няма никаква атмосфера, в сравнение с Форд. Нито материалите му са на нивото на Фиеста, нито возията, нито пътното поведение. Е, тук изключвам дрифтаджиите като мен, но това е отделна тема, нямаща нищо общо с ежедневието ни.
  • #54
    0 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Да, да, ясно. Просто споделях информация. Виждам, че не си предубеден. Хайде, пожелавам ти следващата да е с 10 години по-нова, мин. пък от която марка ти харесва. В наши дни, почти не можеш да сбъркаш. Всички марки правят в най-лошия случай прилични, в най-добрия случай чудесни автомобили.
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До Ford Fiesta и RS1600 - наистина не съм карал новите модели. Всички коли, за които говоря са около 1998 година.При форд наистина има голямо удоволствие в завиоите. Минусите спрямо премиум марките - по-дървен интериор, липсват екстри като разходомер, темпомат, климатроник и най-вече ме дразни липсата на мощни дизелови двигатели. Всичко това разбира се го казвам за коли около 1998 година. При новите сигурно си има всичко.И пак да кажа - не съм анти форд фен. Моите фордове си ги карам с кеф.
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    С нетърпение ще очаквам и RS модификация на това добиче горе ;) Ако е и 4х4, копираща до някъде сегашните и бъдещи автомобили от рали шампионата (клас S2000 тая година), ще е супер. Все пак ме съмнява да се появи подобен автомобил, освен ако Форд с тяхната рали Fiesta не спечелят шампионата догодина.
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    И още нещо. Вече удоволствието в завоите при Форд не е свързано с твърдо като дъска окачване, а с меко като коприна! Някои други фирми се изхитриха и подходиха по същия начин. Примерно Алфа Ромео Жулиета, който е един прекрасен автомобил с прекрасно окачване и моторизации! Значи можело да има и удоволствие, запазвайки си бъбреците :)
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Зависи какво си карал. Сигурен съм че ако пробваш най-новите модели на долуспоменатите от теб фирми, ще промениш донякъде мнението си за Форд, като дървена марка, при която липсва всякакво удоволствие при карането. Чудно защо всички немски журналисти се надпреварват да пишат в правените от тях сравнения, че Форд предлага най-голямо удоволствие от шофирането. И не става въпрос само за един модел. Визира се цялата гама от леки автомобили. Във всеки тест се подчертава УДОВОЛСТВИЕТО при Форд!
  • #49
    15 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колега Анонимен, и Фордовете могат са имат "глезотийки" както казваш и да изглеждат добре вътре. Просто трябва да са от високите нива на оборудване.В Мондео например можеш да си поръчаш екстри като активно окачване, активен темпомат с радар, автоматични дълги светлини, асистент за лентата и какво ли още не, като далеч не всичко се предлага в горепосочените премиум модели. Да не говорим за (доста) повече пространство, че и по-добър комфорт и поведение на пътя от някои от тях (попрочете!).
  • #48
    15 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колега, бъркаш. Никъде не съм говорил глупости за А4, 3 серия и С класа. Всички са чудесни автомобили. За твоя информация обаче, на цената на добре оборудвано Мондео, можеш да си вземеш базова от горепосочените. Въпрос на избор, не на пари. Просто с Мондео (или пък Пасат) получаваш повече автомобил за парите си, при премиум автомобилите - повече имидж. Всеки сам си решава.Аз не робувам на предарзсъдъци.