IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault подготвя наследник на Alpine 110

Появиха се информации, че Renault подготвя нов спортен модел със задно предаване, който ще бъде на пазара до три години.

Renault подготвя наследник на Alpine 110
Този модел е силно желан от новият шeф-дизайнер на Renault, Лоренс ван ден Акер. Наскоро той заяви, че Renault трябва да прави компактни, достъпни ценово спортни коли, и че шансът да прави тези коли е в стратегическите алианси на фирмата. 



„Всеки производител с толкова широк моделен ред като нашия, трябва да има в него и достъпен спортен автомобил. Предизвикателството да създадем дизайн за подобен автомобил е вълнуващо. Ще бъде трудно да създадем на негова база силен бизнес проект, но благодарение на алиансите които Renault има в световен мащаб, подобен проект става по-реален”, казва Акер. 



От друга страна, източници от Renault съобщават, че е имало няколко проекта след 2000 година, (които са били отхвърлени) за създаването на наследник на спортния Renault Alpine

Последна засега е концепцията Nepta (на снимките), представена през 2006 година. В Renault вече замислят нова концепция, която да представи бъдещия Alpine. 



Хора от фирмата заявяват пред CarScoop, че моделът който се готви ще бъде „компактно, достъпно ценово купе, напомнящо за Alpine A110 Berlinette”. 



Повечето сега съществуващи платформи на Renault и Nissan са за автомобили с предно предаване, но сега има шанс от Renault да преговарят с новите стратегически партньори от Daimler и вероятно да получат достъп до платформата на новото поколение Smart Fortwo, което ще е със задно предаване. 

Така появата на евентуален наследник на Renault Alpine A110 става по-възможна и близка.
0 от 500
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Но не можеш да си обясниш как с тези провали купиха Нисан и през годините често излизат в челото по продажби в Европа, нали? Лошо е да си *** злобар и да не можеш да мислиш. Новаторството винаги е риск, а е много по-лесно да правиш само фейслифтове като някои немски марки (не всички и не винаги).
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    PROFESORA ( преди 15 години )
    R.20 R.30 ot 80.te godini...PROVAL, obedineni v R.25 otnositelen uspeh , posle SAFRAN sa6tata istoria i do tuk, v tozi segment e mnogo trudno da se probie kompromisi ne se tarpiat s ka4estvoto , a e nujno i imija na markata.
  • #32
    1 rate up comment 2 rate down comment
    PROFESORA ( преди 15 години )
    To4no taka,bavarec, sori za fenovete, no dizainera na predi6nia MEGAN,VELSATIS i AVANTAIM go izritaha kato mrasno kote, dosta izgubi reno s eksperimentite koito si pozvoli tozi "dizainer" jalko za izgubenoto vreme, taka se opropastiva truda na mnogo hora.Kade im e uma na borda na direktorite,4e sa dali zelena svetlina na podbni hrumvania.
  • #31
    1 rate up comment 8 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    мда де.. ама рено
  • #30
    6 rate up comment 1 rate down comment
    PROFESORA ( преди 15 години )
    Mnogo avt. kom. sa se oparili s avangardni re6enia po otno6enie na dizaina, primeri mnogo;............ v pove4eto slu4ai vsi4ki komentari sa bili ,4e neuspeha im idva ot tova ,4e sa oatanali nerazbrani ili,4e neim e do6lo vremeto, za sajalenie pazara opredelia koe se prodava i koe ne; Spored "eksperti" mnogo modeli, dori s problimi, se prodavat dobre, a dori i na vtori4nia pazar prodaljavat da darjat cena.Taka,4e vremeto 6te pokaje koi e nai prav.Zatova avtomobilnia sviat e pastar i bogat.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    :))) хаха И така става дали е фобия или филия....дори второто е по тояно :)))
  • #28
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всяка непремиум марка рискува с големите коли. Да ни би от Фолксваген Фойтон да са се продали повече автомобили? Че дори и С6 не виждам по улиците. Ами последното Скорпио? Опел Сигнум? Всички тези имат смешни продажби. Но в тази статия не става дума за такава кола, а за спортен автомобил, където Рено имат традиции. А дали ви харесва дизайна - нали знаете, че кучето казало "въпрос на вкус" и се облизало под опашката.
  • #27
    7 rate up comment 1 rate down comment
    GrandC4Picasso ( преди 15 години )
    Ако правилно ти схващам идеята, трябва да е Авто-Швабофили!
  • #26
    9 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Абе не са лоши Рено, но дизайна им е доста противоречив! П.С.Като изключим последният Меган Купе :)))
  • #25
    11 rate up comment 4 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Аз пък не виждам вие *** каво против може да имате към авангардният дизайн :)Евала на франсетата !!!! със смелите им решения и търесен на изтънчената естетика в автомобилният дизайн!!!Ако се надявахме на бездарните швабски "Дизайнери" автомобилите щяха да имат визиа на- "макият танк на Грюбер" :)))Не напразно бездарните немски каски сами си признават че правят безличният автомобили и затова си купиха Италдизайн ! Може да са бездарни дизайнери но не са прости като вас "Авто-Швабофоби" :)))) и за разлика от ва като немогат да направят нещо го дават на тези който могат и ценят таланта им :) Ааа не ходят да плюят като дърти свекърви !!! Каквото и да дрункате.... евтомобилът на снимките е един изящен шикозен и авангарден ходрод.....истинско произведение на изкуството !!!Апропо този нов термин който роди тиквата ми много ми харесва хахах :)))...."Авто-Швабофоби" Еиии *** как ви подхожда само на всички гоуфаджий аудиджии и разни производни *** животинки :))))