IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски гуми във WRC 2011

DMACK и Michelin са официалните доставчици на гуми за Световния Рали Шампионат.

Китайски гуми във WRC 2011
Компаниите, доставчици на гуми за WRC през 2011 г. ще бъдат две, съобщава официалния сайт на Световния Рали Шампионат. Това са китайската DMACK и френската Michelin.

За разлика от Michelin, които имат зад гърба си 38 шампионски титли, DMACK е ново и непознато име.

Китайците обаче са получили одобрението на FIA и през следващия сезон ще снабдяват главно частите отбори в рали шампионата.

"DMACK обещават качествени, здрави гуми на отлична цена, които ще бъдат добър вариант за отборите с ограничен бюджет", коментират организаторите.

"Гумите се произвеждат от Shandong Yongtai Chemical Group в една от най-модерните, високотехнологични фабрики, намираща се в Донгуинг (Dongying), Китай", допълват те.

Гумите на DMACK ще бъдат доставени на отборите за тест от началото на месец октомври.
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    тодорки ( преди 15 години )
    пич,прав си,но с малко уточнение,лятната гума спира да "работи" при температура по ниска от 7 градуса на асвалта...което значи че е време за нови,зимни,4 броя гуми...лек път,и не забравяйте "всичко,което не е правено в Китай-е менте"
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    Човек, написаха ти го. Скъпа гума - повече естествен каучук. Евтина гума - малко естествен каучук. Няма значение къде е правена една гума. Тя не се прави от хора, а от машини и суровини. Цената е според това, какво е съотношението на изкуствения и естествен каучук. Нали не си мислиш, че ако Matador пуснат гума с качества на Пирели или Гудиър клиентите ще я купуват?
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    гуменият каучук ( преди 15 години )
    що да се провялят китайците.щом пращат ТАЙКОНАВТИ за едни гуменетки ли да немогат:)))!???ми пирели гудиър все в турция ги правят;))Словакия си има МАТАДОР и са доста добри .Ние пък си имаме дървени философи
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    thebrainless ( преди 15 години )
    е как може да говорите подобни глупости, зимните гуми не са направени само когато падне сняг, те са за ниски температури, летните гуми при 0 градуса си стават истинска платмаса и съответно колата ти се превръща в шейната на дядо коледа. И заради ей такива с това мислене, зимата стават катастофи и задръствания и елементарни баири не може да качите. Като не ти пука за теб, вземи помисли за другите.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Я, тоя бил "АЗ" и се засегнал в друга тема. Ами така става понякога.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Gummy bear ( преди 15 години )
    ***!
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Mishelin ми ги хвали и комшията. няма спор, че зимата са добри, но как се държат на сухо и мокро?
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Iron MaN ( преди 15 години )
    Знам,че не е по темата,ама аз лятото карам с Vredestein,а зимата с Michelin Alpin и нямам никакви проблеми спрямо качеството.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе така правих и аз една зима, но на втората ме затрупа снега и не можах да изкача 20 метра баир до нас, за да отида на работа. Не бях слагал никога вериги и се забавих поне час с някакви китайски ***. Поунищожих малко гумите и окачването с тия вериги и на следващата есен си купих евтини зимни гуми - Дебица. За малко да се утрепя с тях в планината при дъжд. Много се ядосах, но тая зима ми помогнаха много. Повече от месец имаше сняг и лед, а гумите изкачват баира пред нас и не закъсват почти никъде. Както казваш, проблемът е в това, че имаме малко снгяг. Все пак предпочитам да не рискувам и да не си създавам главоболия с летните гуми. Не, че не съм карал като луд с тях в Родопите при лед, но това е отделен въпрос. Дори и най-лошите зимни гуми са по-добри от летните. Все пак трябва да се знае, че с зимни гуми не трябва да се кара бързо и ако има завой, да се взема поне с 10 км/ч по-ниска скорост. А при дъжд да се внимава много 70 км/ч е максимумът. Иначе рискуваме аквапланинг в някоя локва.
  • #9
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Fero ( преди 15 години )
    Карай с качествени летни цяла година. Например с Мищлен, те са меки. Аз така направих последните 2 зими. За 10 дни сняг не се заслужава усилието и парите да сменяш със зимни!