IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Genesis Coupe идва в Европа

Спортното RWD купе на Hyundai ще се предлага на Стария континент още през тази година.

Genesis Coupe идва в Европа
Hyundai навлиза в интензивен период на пускане на нови продукти на европейския пазар, представяйки четири нови модела на започващия в края на месеца автосалон в Париж.

Сред тези нови модели присъства и спортното RWD купе Genesis. Автомобилът, който ще се появи на европейския пазар през последното тримесечие на 2010 е оборудван с икономичен 2,0-литров турбодвигател с 210 к.с. или с мощния 3,8-литров V6 с 303 к.с.

"За да отговарят на изискванията на европейските потребители, окачването, спирачките и управлението са модифицирани така, че да придават на Genesis Сoupe облика на гранд-турър с характеристиките на спортен автомобил", съобщават от централата на Hyundai.

В Париж ще бъде показан и „братът” на Genesis Сoupe - Genesis Sedan, заедно с луксозния флагман от гамата на Hyundai – Equus. С тези модели компанията цели да навлезе в нови пазарни сектори в Стария свят, но за сега те няма да бъдат предлагани в Европа.

"Въз основа на реакциите на публиката към Genesis и Equus, Hyundai ще реши дали да ги пусне в продажба в Европа", уточняват от компанията.

На щанда на Hyundai в Париж ще бъдат представени още: ix20 и новият i10, както и различни модели, създадени в рамките на еко-програмата Blue DriveTM, включително и варианти на успешния SUV от С-сегмента - ix35.

Новият ix35 Blue ще стъпи на европейския пазар веднага след автосалона в Париж. Той се отличава с водещи за класа си емисии на CO2 от едва 135 г/км. Световната премиера ще направи и дизеловият хибрид ix35, който впечатлява с емисии на CO2 от 117 г/км.

"Всички разработки по програмата Blue DriveTM са осъществени така, че да не се отразяват на динамичните характеристики, надеждността и удоволствието от управлението на автомобилите", уточняват от корейската компания.
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    по-малки автомобили, те нямаха какво да предложат и японците и корейците имаха ръст на дяла от пазара (някои не и на продажбите, но на дял от пазара ДА).
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Защо си мислиш, че при криза тясно специализирани компании имат по-голям шанс да оцелеят? Явно и ти си прочел това онова - сигурен съм, че си чел и за диверсификация на портфейла. Според мен производството на автомобили в различни класове е точно такава доверсификация. Ако кризата удари един клас, продажбите от друг клас биха могли да измъкнат компанията. Виж какво се случи на американските производители, които произвеждаха само големи автомобили. В момента, в който потребителите искаха по-малки
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Разбира се, че не си го мисля. Но нали знаеш, че в политиката винаги има поне две мнения. Най-просто ги разделяме на леви и десни. И едните и другите предлагат някакъв път за развитие. Това, че днес управляват десни не означава, че пътят на левите е грешен. Затова ти казах, че Хюндай е избрал такава политика - много модели в различни класове. Други производители избират съсредоточаване върху малко модели, но по-голямо серийно производство. Точно заради многото си модели, Хюндай се стреми към голямо производство. Подходите са различни, но целта една печалба. Лично аз съм привърженик на политиката, в която една фирма трябва да се съсредоточи върху точно определено производство и да не се опитва да затвори цикъла си. Второто води само до едно при криза, фирмата умира! Примери в България много през последните две години.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Спомни си кой от японските производители какво каза за Хюндай ;) Няма как една фирма да се състезава сама, във всяко състояние има поне двама участници. Не вярвам някой от производителите да си мисли, че няма да се съобразява с Хюндай. Сигурен съм, че не си го мислиш и ти ;)
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Besty ( преди 15 години )
    Ами да ти кажа,че Hyundai е най-качествената марка.Точно италинаските и френските ментета са на дъното заедно с Форд.А за дизайна,по-смехотворен дизайн от същите тези италианци и французи няма!За това Hyundai ги утрепа от продажби и са 4-ти,а онези не могат да си продадат грозните кокошарници.
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Ами да ти кажа доооста по безличен е от френските и италианските автомобили...дори бих казъл че направо си е грозен ! С изключение на 2-3 модела на хюндаи-киа и то проектирани в европа всичко останало е дизайнерска трагедия!!
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А ти за какво искаш да има новини? Новините са това, което се случва всеки ден. Има десетки сайтове, публикуващи автомобилни новини. Дай ми пример с някой сайт, който пуска нещо различно. Ето, новината за Кен Блок обиколи за нула време почти всички български новинарски сайтове. Просто случва се нещо, появява се в новините. Другата седмица може и една новина за Хюндай да не се появи.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    И защо трябва да има пряк конкурент на всички модели? Никой не се състезава с Хюндай, Хюндай се състезава. Има голяма разлика.
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    bate_sime ( преди 15 години )
    абе насрахте се-всеки ден по 1-2 новини за хюндай-да не сте на щат там?е*ати насрания сайт
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    На мен лично ми харесва тоя Genesis. Не е залитнал в посока Форд.