
Това ще бъде последната модификация на сегашния 911, преди той да бъде заменен от изцяло нов модел през есента на 2011 година. За разлика от по екстремните Porsche GT2, GT3 и Turbo 911s, новият GTS цели да запази практичността от ежедневната употреба на Carrera, като в същото време се повиши мощността и динамиката.
Двигателят е от Carrera S, 3.8 литра със система за директно впръскване на горивото и мощност 402 к.с. (с 23 повече от стандартния Carrera S). Максималният въртящ момент е 420 Nm, като е наличен от 4 200 оборота в минута (при Carrera S е наличен от 4 400 об/мин).

Двигателят се комбинира стандартно с механична трансмисия с 6 степени, а като екстра може да се поръча и трансмисията със седем степени PDK, с възможност за превключване от волана. GTS с механична скоростна кутия има максимална скорост 304 км/час или с 4 км/час повече от Carrera S. Ускорението от място до 100 км/час е за 4.6 секунди (с 0.1 секунда по-бързо от CarraraS). Когато обаче купето е с трансмисия PDK и пакетът Sport Chrono Package Plus, при режим Sport Plus, ускорението вече е за 4.2 секунди.

Разходът на гориво е същият както при Carrera S – 8.5 литра на 100 км. GTS е с лети джанти с размер 19 цола и гуми 235/35 ZR19 отпред и 305/35 ZR19 отзад.
Цените на Carrera GTS започват от около 90 000 евро за купето и 100 000 евро за кабриолета.


0