IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пазара излиза и Seat Alhambra

Новото поколение на SEAT Alhambra скоро ще бъде на пазара.

На пазара излиза и Seat Alhambra
Испанският „роднина” на VW Sharan ще бъде практически със същата техника, но ще има нов и различен дизайн. 



Колата ще бъде със задни плъзгащи се врати и ще предлага пет или седем места. Първият модел Alhambra беше за времето си един от най-големите MPV модели на пазара в Европа. Днес това вече не е така и първоначалната дължина на колата от 4630 мм би я подредила сред моделите със средна големина. 



Новото поколение бърза да навакса това и дължината вече е 4850 мм. Това е повече от дължината на Ford Galaxy, а от вече поостарелия Renault Grand Espace, моделът на SEAT отстъпва само с няколко милиметра. Освен по-голямата дължина с 220 мм в сравнение с досегашния модел, новата Alhambra е станала и с 90 мм по-широка. 



Доста съществени промени има в интериора. Освен седалки които се изваждат изцяло от колата, има и такива, които се скриват в пода. Средните седалки могат да се движат и по широчината на колата, а при желание може да се поръчат и седалки с интегрирана детска седалка. 



Нова е и концепцията на достъп до интериора. Вместо досегашните втори врати закачени на панти към колонка В, при новото поколение на Alhambra са се появили плъзгащи се врати, като при доплащане те могат да бъдат с електрически механизъм на отваряне и затваряне. 



При версия с пет места багажникът предлага богато място от 885 литра, а при сгъване на задния ред и използването само на 2 седалки мястото за багаж достига 2297 литра. 



Новата генерация на Alhambra ще се предлага с един бензинов двигател с обем 1.4 литра TSI с мощност 110 kW и максимален въртящ момент 240 Nm. В тази конфигурация колата ускорява за 10.7 секунди и има максимална скорост от 197 км/час. Според производителят, средния комбиниран разход е 7.1 литра на 100 км. 



Освен бензиновия двигател се предлагат и две версии на двулитровия дизелов TDI – Е Ecomotive и Ecomotive Technology. Първият е с мощност 103 kW, вторият е с мощност 125 kW. Максималният въртящ момент в единия случай е 320, в другия 350 Nm. Ускорението е съответно за 10.9 и за 9.8 секунди, а максималната скорост 191 и 204 км/час. Средният комбиниран разход е 5.5 литра при по-слабата версия и 5.9 литра при по-силната. 



Средно за модела разходът на гориво е с 16% по-нисък от предходната генерация. Версия E Ecomotive с мощност 103 kW се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени, а 2.0 TDI Ecomotive Technology може да бъде или с механична скоростна кутия или с DSG. 











 
0 от 500
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    The Fan ( преди 15 години )
    Третия ни семеен автомобил е Сеат Алхамбра - 2004г. 1.9 ТДИ - на всички критици мога само да кажа- радвам се че мислите така защото , аз ще мога да си купя друг и ще имам достатъчно голям избор. За 5 години съм сменил само един съединител и една биалетка (без да броим консумативи , масло накладки и филтри) минали сме му 110 000 и един път не съм имал проблеми с него.
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Iron MaN ( преди 15 години )
    Тука нещо големи караници станаха.Всеки хвали неговото.На мен не ми пука какво ще карам,важното е да ми е удобна и да ми харесва лично на мен.Семеен си-караш S-max,Zafira,Sharan,....Не си семеен и обичаш спортния дух-купуваш си двувратка или coupe.Не мога да разбера за какво се спори и се обиждате взаимно.Всеки според стандарта и бюджета си.Ако имате да кажете нещо за колата-OK,ама тука само се плюе.
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ti karal li si noviat Mustang be "necompetentent"? Noviqt dvigatel, novoto oka4vane? Sas sigurnost ne! Togava ne davai mnenie, zastoto ne znaehme,4e lux kolite sa samo za bogatite. I az sam v USA, no v poslednite godini amricanskite avtomobili sa na 4elnite mesta po-ka4estvo, no ti mnogo razbira6 i za tova si s tozi nik "necompetentent"
  • #23
    8 rate up comment 1 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Виж, ако всеки купуваше премиум марки, нямаше да са премиум, нали? Купуват го, защото доставя добро качество за цената си. Сравнения, обаче, трябва да се правят на съпоставими неща - в случая двете коли не са в един седмент нито откъм размери, нито откъм класа. За Мустанга го казах, защото много хора тука се кефят на коли от снимки, а тази лично ме е разочаровала. Форд, Пежо, Фолскваген - това са марки за масовия пазар. Не може масов да е "уникален" - не могат да си го позволят производителите.
  • #22
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Може би Triforce имаше предвид 5GT. Аз също се колебая между двете, макар, че нямам пари за нито една от тях :P А колебанието може да иде от там, че за 30-40000 лева отдолу получаваш също висок и удобен автомобил, който на всичкото отгоре е бил и "Автомобил на годината". Освен това, някой може да се чуди - дали да вземе автомобилът на сърцето си - БМВ или по-просторният S-MAX. Друг като мен би се чудил обратното - дали да взема автомобилът на сърцето си Форд, или все пак да предпочета по-големият лукс в лицето на БМВ 5GT. Не, не съм карал нито един от тия автомобили, но щом казваш, че Форд е ***, вярвам ти. Чудя се само, защо балъците купуват тая марка, след като не става за нищо. Сигурно, защото са балъци.
  • #21
    10 rate up comment 0 rate down comment
    ИКА ( преди 15 години )
    Може да се чудиш между баварец петица и Форда само ако искаш седемместен автомобил с спортно поведение. Иначе ако не гониш седем места просто са несъпоставими нещата - Форда започва от 40 000 лева. За тези пари БМВ освен първа серия ново друго няма.
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    IKA ( преди 15 години )
    Сега да видим като Шаран/Алхамбра са толкова по-добри от Ес-Макс дали ще успеят като него да станат Автомобил на годината. Ще станат ама друг път!
  • #19
    3 rate up comment 12 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Абе как може да сравнявате BMW 5 с Ford S-Max? Колко от хората, които обичат да сравняват тук, са карали която и да е от двете? Аз притежавам петица и съм карал S-Max - ами разликата е огромна, и не в полза на Ford-а.Освен това, 10% от хората притежават Ford, защото са достъпни прилични автомобили. Също защото и са американски, а там другите 2 автопроизводителя са по-зле и от тях. И това от първа ръка го говоря. Карал ли е някой от вас прехваления Ford Mustang? Това е жалко подобие на кола.
  • #18
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Tm ( преди 15 години )
    Dosusht kato VW sharan.Otvytre i otvyn.Samo emblemite sa smeneni. Vie namirate li razlika mejdu novite busove na Peugeot,Fiat i Citroen ;)
  • #17
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ФОРД И *** УМИРАТ ОТ ЕДИН РАЗ.