IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel показа Astra GTC

След дълго чакане, много тийзъри и шпионски снимки, накрая новият Opel Astra GTC е пред нас.

Opel показа Astra GTC
Макар да е наречен все още концепция, хора вътрешни за проекта казват, че колата е максимално близо до серийната версия. 



Бъдещият сериен Opel Astra GTC показва ясно на какво ще разчитат в GM за да се конкурират с модели като VW Scirocco и идващия скоро Hyundai Veloster например. Astra GTC е компактен хечбек с три врати, който може да настани до пет души. Силуетът на спортно купе въздейства динамично. 



Колата има дължина от 4460 мм. Моделът, който ще бъде показан в Париж, е с диодни LED дневни светлини (включително и отзад). Джантите са доста оригинални, с размер 21 цола, но те едва ли ще стигнат до серийната версия. 



Главният дизайнер на Opel, Марк Адамс казва: „С този модел искаме да изразим най-емоционалната страна на марката Opel и вярваме, че GTC създава подходящото визуално въздействие, което подкрепя нашия динамичен и спортен характер”. 



Тези амбиции са подкрепени и от двигателят с обем 2.0 литра, със система за директно впръскване на горивото, комбиниран със системата start/stop и механична трансмисия имаща 6 скорости. С него колата ще бъде представена в Париж. 



Серийната версия ще се предлага с много широк набор от бензинови и дизелови двигатели. Ще има и „гореща” версия, вероятно наречена GSi, която ще е с мощност около 200 к.с. Разбира се и традиционният OPC модел ще се появи на по-късен етап, като при него максималната мощност ще бъде 280 к.с., а има вероятност и да бъде по-висока, за да се противопостави на моделите R на VW. 



Пълните технически спецификации на Opel Astra GTC ще получим в Париж, или малко преди това. Колко успешен ще бъде този модел, на който в GM и Opel разчитат много, за да върнат успеха на марката? Времето ще покаже, но предпоставките за това изглежда са налице.
0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    DA, izglejda mnogo dobre :)
  • #33
    0 rate up comment 5 rate down comment
    h ( преди 15 години )
    A ne smqtate li 4e uima prilika s Reno Megan Kupe ?
  • #32
    5 rate up comment 7 rate down comment
    bate_sime ( преди 15 години )
    ОРЕЛ ХАСТРА както казал ***
  • #31
    5 rate up comment 1 rate down comment
    NikeX ( преди 15 години )
    Единствено предницата на сирокото е "по-готина" от тази на астрата. Ако искаш "намръщена" кола взимаш сирокото, ако искаш "усмихната" взимаш астрата. Въпрос на вкус. Все още не можем да ги сравняваме по характеристики, макар че според мен сирокото ще е по добро.
  • #30
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Zaz ( преди 15 години )
    Ръбът над задния калник ми напомня за дизайна на първата Астра Ф. Отличен за опел!
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не мисля че съм в грешка. Концепта на Инсигнията (и Астрата, защото дизайна е много сходен) беше показан още 2006, самата Астра я представиха за първи път през септември на изложението във Франкфурт 2008, а продажбите в БГ започнаха през декември.
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    sr ( преди 15 години )
    Аз залагам на хюндая,най-малкото защото от дясно е с две врати,отварящи се като при новата Мерива.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    rs ( преди 15 години )
    нещо си в грешка- меганът беше представен официално септември 2008 година, а прототипът-година по-рано, така че кой от кого наистина е прекопирал?...
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не я бъркам. Виж снимките на 5-вратката в сайта на Опел и тези тук и ще разбереш че в задната част почти няма разлики. Меганчето излезе преди година, 5-вратата Астра през декември 2008. Та кой от кого викаш е прекопирал стоповете?
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    БРАВО !