.jpg)
Въпреки, че външните промени са по-скоро козметични, всеки от панелите на каросерията е нов, казват от Bentley. Най-съществените промени във външния вид на Bentley Continental GT това са новите фарове които вече имат и диодна секция. Нови са и радиаторната решетка, предната броня, промени има в предните калници и външните огледала.
.jpg)
Промени и модернизация са извършени и в интериора. Предпазните колани, които преди модернизацията бяха закрепени отстрани на седалките, вече са хванати зад седалките. Това е позволило гърбът на седалките да стане по-тънък и така да освободи повече място (+50 мм) за колената на задните пътници.

Размерите на купето са останали почти без промяна. Почти, защото широчината е повишена леко, което е позволило да се разшири следата. Обновения Continental GT е запазил предаването към четирите колела, но въпреки това е с 65 кг по-лек от предходната версия.
.jpg)
Промени има в окачването, както и в настройката на кормилната система. Обновеният модел е получил по-силен двигател W12 с обем 6.0 литра, при който мощността е нараснала от досегашните 560 до 575 к.с.
.jpg)
Двигателят се комбинира с автоматична трансмисия с 6 степени. След промените, купето вече ускорява от място до 100 см/час за 4.4 секунди (с 0.2 секунди по-бързо от досегашната версия). Максималната скорост на автомобила е 318 км/час.
.jpg)
Сред двигателите вече ще може да се избере и такъв с 8 цилиндъра и обем 4.0 литра, който е разработен съвместно с Audi. Този двигател, както и W12, ще бъдат произвеждани в завода на Bentley в Крю.
.jpg)
Все още не се казва каква ще бъде мощността на новия двигател, но производителите заявяват, че това няма да бъде по-достъпна ценово и базисна модификация. Според тях Continental GT с V8 и W12 ще бъдат позиционирани „един до друг, на едно равнище”.


0