IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вчера започна серийното производство на Volvo V60.

В шведският завод на Volvo в Торсланд, започна производството на версия комби на модела S60.

Вчера започна серийното производство на Volvo V60.
За разлика от досегашното обозначение на комбито като V70, то вече ще носи името Volvo V60, за да е съвсем ясна връзката му със седана S60. 



За първи път видяхме комбито преди около 8 месеца, когато в Торсланд бяха произведени първите опитни прототипи на автомобила. Сега вече производството е серийно, като първо ще бъдат изпълнени вече поръчаните автомобили от конкретни клиенти. 



През следващите няколко седмици ще бъдат произвеждани по 60 комби автомобили на ден. Към края на септември производството ще достигне 100 броя от V60 на ден, а през ноември вече ще бъде 240 автомобила на ден. За една година от Volvo планират да произвеждат по около 50 000 броя от V60, като 90% от производството ще бъде за европейските пазари. 



Сега в завода на Volvo в Торсланд се произвеждат пет модела на Volvo: V60, S80, V70, XC70 и XC90. През миналата година в този завод бяха произведени 102 762 автомобила, а през тази плановете са от завода да излязат 135 000 коли. 



В Европа комби автомобилът V60 ще се предлага с пет бензинови двигатели, с обем от 1.6 до 3.0 литра и мощност от 150 до 304 к.с., както и с три дизелови агрегата с мощност 115 к.с. (270 Nm), 163к.с. (400 Nm) и 205 к.с. (420 Nm).  
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ZX9 ( преди 15 години )
  • #26
    30 rate up comment 0 rate down comment
    volvo s40 ( преди 15 години )
    Аз карам моето с голямо удоволствие и гордост :)
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    plamen7002 ( преди 15 години )
    ГЛЕДАМ ТУКА НЯКВИ ТУКА СЕ ДЪРЛЯТ ЗА НЯКВИ КОЛАНИ...АБЕ ТУЙ НЕЩО ЩЕ ГО КАРАМ И БЕЗ КОЛАНИ СТИГА НЯКОЙ ДА МИ ГО ПОДАРИ И ЧЕНГЕТАТА ЩЕ МИ ОТДАВАТ "ЧЕСТ".ДАНО СПОРЕЩИТЕ ДА ЗНАЯТ ЗА КАКВО СТАВА ДУМА...БЕЗ ДА МИ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ С КАКВИ КОЛАНИ Е ОБОР УДВАНА.
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    Няма изобщо да се занимавам да ти обяснявам. Само едно ще ти кажа, ако Германския пазар не беше най- големия на коли , Немските производители щяха да са във много голяма криза.
  • #23
    2 rate up comment 5 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    А ти да не се бъркаш нещо с това,че мисля Волво за китайци,а? Да "принизявам" останалите марки до немските?:D Я кажи кои са марките,които са толкова извисени?
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    А спортните колани ? Важно е кой е измислил принципна и няма значение. Въпроса е че Волво е марка със свойте достойнства , не е нужно да принизяваш всяка марка до немските масови каручки. Волво е от марките измислящи механизми за безопастност, когато немците направят такива лаборатории тогава говори ,че Волво са китайски т.н. Ама тя темата е дълга и безсмислена то като няма акъл да се мисли ,а само се говори е така. И не съм фен на Волво да не се объркаш.
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Ще пиша квото си искам,проблем? И виж внимателно какво съм написал: " Иначе респект за марката измислила предпазните колани,които днес закопчаваме в нашите БМВ-та,Ауди-та и бенцове ;)" - в тези марки какви колани се слагат,триточкови,или като тези за,които говориш?
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    нА триточковия да , но на самия колан е фирмата ФОРД .. а триточковия е развитие на 1вия колан, такаче не ми се набирай дечко! И вместо да пишеш във всяка тема колко са смотани марките просто си трай като няма какво да кажеш. С немските си другели вече писваш.
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    *** майна,когато аз греша си признавам и не се правя на разбирач!
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Изобретател на триточковия предпазен колан, който е признат от немския патентен регистър като едно от осемте най-велики творения в историята на човечеството, е инженерът на Volvo Нилс Болин. Само през първата година, когато коланите започнали да се монтират масово в автомобилите, те са спасили хиляди човешки животи и са предпазили от контузии милиони хора.