
Подготвя се експанзия на Opel в Китай, като през миналата година модели на фирмата бяха продавани за първи път в най-многолюдната страна, а продажбите надхвърлиха 4000 броя.
„Ще маркетираме Opel като европейска кола от премиум сегмента”, казва Андреас Крьомер от Opel пред Deutsche Welle. „Има все повече китайци, които харесват европейските модели и разполагат със средства за да ги закупят”, казва Крьомер.
Стъпката на Opel в Китай е интересна, като се има предвид, че досега GM налагаше там моделите на немската фирма с марката на Buick и те са доста популярни. Засега все още не е ясно кои модели на Opel ще се предлагат в Китай и как ще се реши въпроса с вътрешната конкуренция с Buick.
Освен в Китай, Opel ще се налага и на пазарите в Австралия, азиатско-тихоокеанските пазари и в Южна Америка.


4