IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus модернизира семейство IS

Lexus ще покаже на автомобилния салон в Париж обновеното семейство IS.

Lexus модернизира семейство IS
През фейслифт са преминали седана и купе/кабриолета на модела. Продажбите на модернизирания Lexus IS ще започнат в Европа от октомври тази година. 



Всички версии на семейство IS имат нови фарове с диодна секция за габаритите. Вижда се нова решетка, променени са и задните светлини. Моделът ще предложи и нови цветове за лака на каросерията и нов дизайн за летите джанти. Промени има и в интериора, главно в използваните материали и цветове. 



В Европа Lexus IS ще получи и нова версия на турбодизеловия двигател. Ще видим двигателят с обем 2.2 литра с нова, по-ниска мощност от 150 к.с. Досега се предлагаше версия на този двигател с мощност 177 к.с. На някои европейски пазари новият по-слаб двигател ще бъде допълнение към сега предлаганите агрегати, на други той ще замени този с мощност 177 к.с. 



С новата модификация на турбодизеловия двигател модернизирания Lexus IS 200d ще ускорява от място до 100 км/час за 10.2 секунди. Малки промени ще има и при V6 с обем 2.5 литра, продаван на някои европейски пазари. Той вече ще отговаря на изискванията на екологичните норми Euro5, като мощността му и максималния въртящ момент няма да бъдат променяни – 208 к.с. и 252 Nm. 



Ще бъде модернизиран и пакетът F-Sport, който вече ще е в стила на „горещия” седан IS-F, като ще има и нов кожен салон.
0 от 500
  • #44
    7 rate up comment 3 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    L E X U S-THE BEST SELLING LUXURY CAR IN TH USA.
  • #43
    13 rate up comment 0 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 15 години )
    Леле, вие немските талибани сте е**** ***! АБС за пръв път е въведен от Крайслер и Нисан през 71-ва. Мерцедес го слагат на С-класата чак през 78-***. Еърбеци се предлагат в от Олдсмобил, Кадилак и Буик след 74-та. С-класата го предлага чак след 80-та. Никой не оспорва приноса на Мерцедес към автоиндустрията, но да се пишат такива нагли лъжи...Или пък че Лексус ги били копирали... иска ви се, ама по-скоро напоследък се случва обратното.
  • #42
    2 rate up comment 3 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    чукни БМВ 520Д срещу Приус и ще замълчиш завинаги......моляте наистина искам да видя тона ти след като установиш немислимото
  • #41
    4 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Имам предвид без доплащане
  • #40
    6 rate up comment 3 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Първият сериен автомобил с АБС е Форд Скорпио,това е факт....
  • #39
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Бай ( преди 15 години )
    Ква е тая кофа за *** бе?Тука не трябваше ли да става дума за автомобили!
  • #38
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    ABS е сложен от СААБ. Първоначално се е поръчвал като екстра, а пък Мерцедес го слагат първи серийно. Но първи са СААБ като разработка. В крайна сметка НЕ СА ЯПОНЦИТЕ! :)
  • #37
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ехехе я се прегледай бе балък мерцедес били назад затва измислиха ABS, еърбега и още 100 неща дето се появяват първо на S-ката и години след тва стават стандарт при всички останали аре моля ти се караи си японския джойстик и недей дава компетентни мнения за тва кои били назад и кои догонвали
  • #36
    0 rate up comment 9 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Sinbad0 кара БМВ 5-та серия. А ти какво караш? Лексус GS? А, дали наистина е по-добър Лексуса? Можем да спорим до утре :) Неговата петица я двата с най-здравата ходова част за България от всички модели на БМВ. Твоята кола с какво е повече от другите? Може би драскотините?
  • #35
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Kъм Sinbad0,не Obrut ( преди 15 години )
    Ето директни доказателства колко назад са германците в модерните автомобили.В момента германците се опитват да правят и те хибриди,но са смешни с ненормално калпавите си хибриди,които изплюха,и сравнени директно с японските хибриди на Лексус,немските хибриди изглеждат невероятно недодялани и смешни,а вероятно се трошат като всяка германска кола.А Sinbad0 тръгнал да сравнява старовремските немски трошки с високотехнологичните здрави,безшумни японски автомобили.Обръщам се към Sinbad0,не към Obrut.