
Така ще изглежда серийният Orlando.
Става дума за седемместен ван с големи възможности за вариации във вътрешното пространство. Дизайнът напомня на показаната отново в Париж концепция през 2008 година. Фаровете обаче са напаснати към актуалния дизайн на марката, а радиаторната решетка в две части е малко по-заоблена.
Orlando разполага с големи арки над колелата, така че да има място за 16,17 или 18 цолови джанти. Подобно на SUV автомобил е разкрасен с грубовато въздействащи детайли от пластмаса.

Снимка от интериора на концепта от 2008.
В интериора Orlando вероятно ще предлага симпатичен дизайн и синя подсветка на централната конзола. Най-важното за отбелязване са трите реда седалки, при което вторият и третият ред са разположени по-високо. Засега няма снимки от интериора на серийната версия, но ако няма промени в сравнение с концепта, то редове 2 и 3 могат да потъват в пода. По това концепцията на вътрешното пространство се различава от тази на Zafira, модел на партньорския Opel, където вторият ред може да се мести напред-назад, но не и да потъва в пода.
Orlando е базиран на компактния модел Cruze и ползва някои от неговите мотори. Базовият за Cruze 1,6 литров бензинов мотор го няма в гамата на Orlando, но затова пък 1,8 литровият бензинов със 141 к.с. и 2,0 литровия дизелов агрегат ще се предлагат. Тези двигатели при Orlando ще разполагат с поняколко конски сили в повече, отколкото при Cruze.
За цената на новия Chevy още не се казва нищо.

Така ще изглежда серийният Orlando.
Orlando е само една от общо четири световни премиери на Chevrolet в Париж. По всяка вероятност другите ще са новият Aveo, Cruze в хечбек версия и евентуално фейслифт на Captiva. Новият Orlando обаче е „стартов изстрел на програма, която ще изкара седем нови модели на пазара в следващите 15 месеца“, казва шефът на Chevrolet-Европа Уейн Бранън. В това число ще попаднат Volt, както и Camaro версии купе и кабрио.


0