IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Индийци купуват SsangYong

Мумбай/Сеул: Водещият индийски производител на автомобили Mahindra & Mahindra е на крачка от придобиване на корейската компания, специализирана в SUV модели SsangYong Motor.

Индийци купуват SsangYong
В понеделник беше подписан меморандум за разбирателство между двете фирми, свързан с придобиването на мажоритарен дял от страна на индийците в корейската компания. Това беше съобщено официално от Mahindra на фондовата борса в Мумбай, където се търгуват акциите й.

Преди да се финализира сделката предстои проверка на документацията (дю дилиджънс). Шефът на автомобилното подразделение на Mahindra Паван Гьонка (Pawan Goenka) обяви, че за SsangYongs са планирани инвестиции в нови модели, които ще се продават в цял свят.

Най-малкият от петте южнокорейски автомобилни концерни и неговите акционери избраха за предпочитан купувач индийската Mahindra Group преди две седмици. Самото придобиване трябва да е завършено до ноември. За предложението на индийците не се разкриват детайли, но според по-ранни публикации в специализирани издания, става дума за около 300 милиона евро. Това разбира се, вероятно подлежи на промяна в зависимост от резултатите, които ще даде проведеният дю дилиджънс.

Предложения за придобиване на SsangYong бяха направени от шест заинтересовани групи, включително от Renault Nissan. През февруари 2009 SsangYong изпадна в процедура по несъстоятелност, заради драстичен спад в приходите в разгара на кризата. За първите седем месеца на тази година корейската компания успя да утрои продажбите на годишна база с реализирани 43 881 автомобила.

0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Кой с какво се занимава не можеш да си убеден!!! За Русия специално можеш ли да ми кажеш коя е най-продаваната кола за 2007г. от вносните марки? Колкото за бройките, които цитираш, Руския пазар е по-голям от Германския и твоите продажби са меко казано..... СМЕШНИ!!! Айде със здараве! SsangYong са умираща марка, само да купуваш и сглобяваш не става и колкото и да Ви е мъчно в Ратола, ами просто сте заложили на куц кон!!!
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Принципно донякъде си прав за новите автомобили и частите, които се ползват! Да моята е сглобявана в Япония!!! Според теб марката, която толкова ревностно защитаваш по ли е добра от Хонда, Мицубиши, Субару, Мазда и Тойота като технологии и иновации, за Хюндай не споря, ноо за SsangYong :)))) Ако работиш в Ратола те разбирам!!! Кажи ми в един Рекстън например, какво са измислили Корейците като технология и с какво е по-добър от Паджеро например? И ми отговори честни ти колко Японски коли си карал
  • #16
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А ТИ ОТКЪДЕ СИ КУПИ "АПОНСКАТА" КОЛА - ОТ ЯПОНИЯ ЛИ СИ Я ДОНЕСЕ?:) ЯПОНСКАТА ТИ КОЛА Е ТОЛКОВА ДОБРА, КОЛКОТО И КОРЕЙСКАТА - ПО ПРОСТАТА ПРИЧИНА, ЧЕ И ДВЕТЕ СА ПРАВЕНИ С ЧАСТИ ПЕНКИЛЕР, ПОЧТИ С ЕДНО И СЪЩО КАЧЕСТВО, С ЕДНИ И СЪЩИ МАТЕРИАЛИ! МОЖЕ ДИЗАЙНА НА АПОСНКАТА МАШИНА ДА Е ПО ЕФЕКТЕН, НО ТОВА НЕ ПРАВИ НИКОЯ КОЛА ПО НАДЕЖДНА ИЛИ ПО ДОБРА! ТАКА ЧЕ - ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА КОМПЛЕКСИ! ИМА ГИ ВСЕКИ, КОЙТО СИ МИСЛИ, ЧЕ НЕМСКОТО СИ НЕМСКО, ЯПОНСКОТО - ЯПОНСКО! ТЕ СА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИ!!!!!!!!!!!!
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    КАЖИ НЯКОЯ ДОБРА АМЕРИКАНСКА КОЛА - ПРОСВЕТИ НИ НАС, СЛАБОУМНИТЕ! КОРВЕТ - ГОЛЯМА РАБОТА! КАТО ГО ПОДКАРАШ ПО АЛПИЙСКИТЕ ПЪТИЩА ТРЯБВА ДА ИМАШ ПРОТИВОТЕЖЕСТИ ОТ КУЛОКРАН ОТЗАД ДА НЕ СЕ МЕТНЕШ В ХЕНДЕКА!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ОТ ТАЗИ МАРКА В РУСИЯ, КЪДЕТИ ИМА ЛИЦЕНЗНО ПРОИЗВОДСТРВО СЕ ПРОДАВАТ ПО ОКОЛО 36.000 БРОЙКИ ГОДШНО! МОЙТО МОМЧЕ - ТЕМАТА АВТОМОБИЛИ Е ОБШИРНА! КАТО НЕ ЗНАЕШ ДЕТАЙЛИ, НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯЙ! ГОВОРИ ЗЛЕ ЗА "НАЧЕТЕНОСТТА" ТИ И ЗА БАГАЖА НА ГОРНИЯТ ЕТАЖ!!!!!!!!
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ЦЕНАТА НА НЕМСКАТА КОЛА, ПОНЕ ОКОЛО 1/3 Е ЗАРАДИ МАРКАТА! А ДАЛИ КОЛАТА Е СГЛОБЕНА В ИСПАНИЯ, ПОРТУГАЛИЯ ИЛИ ЧЕХИЯ - ЯВНО ЗА НЯКОИ ХОРА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ! СЪВРЕМЕННИТЕ КЛО СА ШИРПОТРЕБА! СГЛОБЯВАТ СЕ ОТ КУП ЧАСТ, ПРАВЕНИ ВКЛ. И В КИТАЙ! ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯТА НА БМВ НАПРИМЕР СЕ ПРАВИ В УКРАЙНА! НО..НАЛИ..КАРАМЕ НЕМСКИ КОЛИ..ЯКА РАБОТА!!!!!!!
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    това което го написах беше за анонимния, не знам с какво те засегнах,но идеята ми е, че много се плюе и ако няма какво да кажеш (положително) не пиши нищо...
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Силно се надявам след като индийците купят марката, първото им действие да бъде да я закрият - така ще има по-малко недоразумения по улиците.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Защо да се бия, само отговарям на въпроса му!!! Ако съм искал да се хваля, щях да го напиша още в пърия пост! А и с какво трябва да се хваля, че имам нова кола на лзинг ли? Това ли е важното за теб? За мен не!!!
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Абе много комплексари тук!!!! Егати?! Лично за мен марката е "пътник", дори и индийците да ги купят. Какво имат??? Остарял двигател на Мерцедес, спорен дизайн, също старо механично 4х4, слаб имидж, моделен ред само в SUV1 и SUV2, сегменти в които конкуренцията е жестока, а и продажбите падат. Кризата ще изчист подобни марки, или ще фалират или ще ги купят, но ако са индийците, какво ново могат да предложат те? Нищо! Единствено за вътрешен пазар и дотам! Във Волво поне имат технологии.