IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW готви революция в автомобилостроенето

BMW напредва с разработката на технология, която ще революционизира производството на автомобили в Баварската фирма.

BMW готви революция в автомобилостроенето
Тази промяна ще позволи на бъдещите автомобили на BMW да имат два или дори три пъти по-дълъг живот в сравнение със сегашните серийни модели. Радикалната промяна в конструкцията на каросерията ще бъде свързана с използването на карбон и фибростъкло. 



Платформата на концепцията на бъдещето BMW Megacity ще бъде приложима и използвана от значителна част от по-големите модели на марката. 

Все по-стриктните и строги норми за опазване на околната среда и за намаляване на вредните емисии от СО2, намаляващите запаси от нефт и струпването на все повече хора в градовете, ще даде сериозно отражение върху автомобилостроенето и ще го промени значително от това, което е познато днес. 

Проектът на бъдещето на BMW (известен и като „Project i”), e опит да се подсигури мобилността на хората при новите условия след 2020. От управлението на фирмата гледат на този проект като водещ до пълна промяна на автомобила. 

„Нашата стратегия №1 е да се опитаме да пресъздаден бъдещето, разбирането на потребителите и техните нужди, създаването на нови, подходящи за тези цели технологии”, казва източник от BMW. 

Според изследванията на BMW, светът ще бъде променен от „мега тенденции”, от ново поведение на потребителите, от нови политически идеи, от ново законодателство за опазване на околната среда. 

Очаква се да бъде ограничен достъпа на превозни средства до градските центрове, както и въвеждането на интелигентни системи за контрол на трафика. 



На всички тези тенденции трябва да отговаря новата концепция на Баварската фирма Megacity, която според проекта на BMW ще видим още през 2013 година. От BMW казват, че Megacity ще се продава с друга марка, която ще бъде част от Баварската фирма. 

Колата ще има доста по-дълъг живот в сравнение със съвременните автомобили. Алуминиевото шаси ще е устойчиво на корозия, архитектурата на каросерията е от карбон. Колата ще се задвижва от голям електромотор и ще има трансмисия с една степен. Само акумулаторите на Megacity имат фиксиран срок на живот, докато Megacity ще може да служи на своя собственик десетилетия, при това с много ниски разходи за поддръжка.  
0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Ами аз имам Е46 (2002) и Е60 (2007) и интериорът си е ОК. Това обаче не важи за Голф 3 (1997), който след броени месеци по софийските улици се разскърца целият отвърте. Просто VW ползват много пластмасови сглобки за елементите. За Audi не знам.
  • #8
    9 rate up comment 2 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    хаха качи се ако обичаш на някой по-нов модел от последните 5 години и тогава ще си говорим пак ;-) добре известно е че Е36, Е34 и Е39 са с по-малко скърцания от новите модели.а за пластмасите - не съм казал че са евтини, или грозни (не са), просто издават разни звуци и това е неприятно.а за награда за интериор на БМВ за пръв път чувам??а, и се научи да пишеш на кирилица!
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    BMW ot '90 godina i e na 300-400 000 moje da ima poskyrcvane ! moeto ve4e goni 200 000 km ot koito 120 000 po rodnite pyti6ta i takova ne6to nqma a za evtini plastmasi prosto do sega v BMW ne sym vidql da ima vse pak te ne sa kato AUDI da ima pot kade da gi vzemat . pone da si se ka4val na BMW 4e togava drynkai glupostite si 6toto taka ne si interesen a si mnogo jalyk .vse pak BMW pe4eli mnogo nagradi za interior koeto nqma kak da stane s evtini plastmasi a tova s kupeto go pravi BMW ot '91
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На кого му е притрябвал вечен автомобил? Автомобилът, като всяка друга стока, омръъзва по някое време. И ако човек има пари, както е на Запад, го сменя не защото нещо се е прецакал, а защото просто му е омръзнал и новите модели предлагат нещо по-добро. Виж, това сигурно е чудесна новина за нас, българите. И след 30 години тоя автомобил ще е здрав и ще се търкаля из нашите дупки, колкото и да ги запълва ББ.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    за ББ съм съгласен :-) ще мине един път по пътя и те дупките ще избягат сами.смяната на батериите никога не е била трудна задача - просто са доста скъпички ;-)това с купето също не е трудно (Ауди го правят вече), защо обаче от БМВ не се справят?? Още повече че и самите пластмаси са проблемни, не само купето.А за бъдещето на производителите - това е големия жокер в тая сладникава статия...
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Сега ББ като направи магистралите и като запуши всички дупки, дори и Дачия няма да скърца ;)Проблем със смяната на батериите няма да има - това е лесна задача. Купето също не е трудно да се направи по-устойчиво от тези в момента. Само не ми е ясно като ще са ни такива "вечни" колите какво ще правят автомобилопроизводителите - всички ще започнат да произвеждат батерии ли?!?
  • #3
    13 rate up comment 10 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    аха, нещо като с принтерите значи - купуваш си един евтин и вечен принтер (БМВ) от карбон и фибростъкло, и се ръсиш всеки 3 години 5000 евро за нов тонер (батерии).Това настрана, ама дано с тоя карбон и фибростъкло да престанат да им поскърцват и похлопват интериорите че е просто срамно вече.
  • #2
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Никой ( преди 15 години )
    Разбира се, че е прах в очите. Вместо като руснаците да произвеждат по 40 години един и същи модел, мислят за бъдещето, егати залупеняците.
  • #1
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Някой ( преди 15 години )
    Пак хвърляне на прах в очите...