IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW готви революция в автомобилостроенето

BMW напредва с разработката на технология, която ще революционизира производството на автомобили в Баварската фирма.

BMW готви революция в автомобилостроенето
Тази промяна ще позволи на бъдещите автомобили на BMW да имат два или дори три пъти по-дълъг живот в сравнение със сегашните серийни модели. Радикалната промяна в конструкцията на каросерията ще бъде свързана с използването на карбон и фибростъкло. 



Платформата на концепцията на бъдещето BMW Megacity ще бъде приложима и използвана от значителна част от по-големите модели на марката. 

Все по-стриктните и строги норми за опазване на околната среда и за намаляване на вредните емисии от СО2, намаляващите запаси от нефт и струпването на все повече хора в градовете, ще даде сериозно отражение върху автомобилостроенето и ще го промени значително от това, което е познато днес. 

Проектът на бъдещето на BMW (известен и като „Project i”), e опит да се подсигури мобилността на хората при новите условия след 2020. От управлението на фирмата гледат на този проект като водещ до пълна промяна на автомобила. 

„Нашата стратегия №1 е да се опитаме да пресъздаден бъдещето, разбирането на потребителите и техните нужди, създаването на нови, подходящи за тези цели технологии”, казва източник от BMW. 

Според изследванията на BMW, светът ще бъде променен от „мега тенденции”, от ново поведение на потребителите, от нови политически идеи, от ново законодателство за опазване на околната среда. 

Очаква се да бъде ограничен достъпа на превозни средства до градските центрове, както и въвеждането на интелигентни системи за контрол на трафика. 



На всички тези тенденции трябва да отговаря новата концепция на Баварската фирма Megacity, която според проекта на BMW ще видим още през 2013 година. От BMW казват, че Megacity ще се продава с друга марка, която ще бъде част от Баварската фирма. 

Колата ще има доста по-дълъг живот в сравнение със съвременните автомобили. Алуминиевото шаси ще е устойчиво на корозия, архитектурата на каросерията е от карбон. Колата ще се задвижва от голям електромотор и ще има трансмисия с една степен. Само акумулаторите на Megacity имат фиксиран срок на живот, докато Megacity ще може да служи на своя собственик десетилетия, при това с много ниски разходи за поддръжка.  
0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да, пак спя по терена :)
  • #18
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Гейовете продължават своето настъпление, накрая няма да останат нормални мъже. Та това на снимката е женска или гейска кола, а като гледам как някои точат лиги на нея и се чудя какво стана с истинските мъже?
  • #17
    6 rate up comment 6 rate down comment
    unAbated ( преди 15 години )
    Пропускате факта, че колата ще се продава(ако това стане) под знака на друга марка, а и мисля, че ако бъде пусната в производство колата ще е единствена по рода си, което само по себе си ще доведе до огромни продажби или в малка степен до монополизъм.Не ангажирам никой с мнението си... :)
  • #16
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Nick ( преди 15 години )
    Аз също се учудвам като видях 7мицата на съседа ми. Първо забелязах че му изгоря ксенона, после видях че му се счупи люка на покрива, а колата му е на около 7-8 години. Кой знае още колко проблеми има които не може да се видят.
  • #15
    12 rate up comment 2 rate down comment
    we ( преди 15 години )
    "Тази промяна ще позволи на бъдещите автомобили на BMW да имат два или дори три пъти по-дълъг живот в сравнение със сегашните серийни модели."Това никой, никога не би го направил дори да можеше! Дори напротив - прави се точно обратното, защото с перфектни автомобили правещи милиони километри без да се развалят пари не се печелят.
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    !!!! ( преди 15 години )
    Дори при първо прочитане си личи,че това е реклама,нищо повече.Дали всички останали фирми не превиждат нови модели..???Освен това за какво подобряване на призводство говорят от BMW,когато по повод Теста за качество на Аутобилд,директор на производството на BMW казва,че те(разбирай ръководството на BMW) се възхищавали на призводствените методи на Hyundai.Как тогава говорят за революция в нещо,за което в прав текст си признават,че някои други са по-добри?Нищо против феновете на BMW,просто логика.
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    щестака на Порше е "flat6" понеже е боксер и цилиндрите са хоризонтални. оттам е ника.на БМВ редовия шестак е "in-line6" или "reihen6".иначе за другите неща съм съгласен ;-)
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    ???? ( преди 15 години )
    Какъв е смисъла каросерията да трае 50 години, след като електроникана на една 7-мица започва да се скапва на 7-мата година, според едно ревю на АутоБилд, което четох преди няколко месеца.
  • #11
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    exee to tova citroenche mn dobre izglejda... bravo na bavarcite!
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Едва ли не разбира от БМВ, щом се е писал flat6 = редови шестак. Това няма значение в случая, а по-скоро, че новите модели вече нямат същото качество. Имам чувството, че волана на Е60 и цялото табло са пластмасови. Не знам какви са материалите, но изглеждат евтини. Може да са качествени, но изглеждат евтини.