IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW готви революция в автомобилостроенето

BMW напредва с разработката на технология, която ще революционизира производството на автомобили в Баварската фирма.

BMW готви революция в автомобилостроенето
Тази промяна ще позволи на бъдещите автомобили на BMW да имат два или дори три пъти по-дълъг живот в сравнение със сегашните серийни модели. Радикалната промяна в конструкцията на каросерията ще бъде свързана с използването на карбон и фибростъкло. 



Платформата на концепцията на бъдещето BMW Megacity ще бъде приложима и използвана от значителна част от по-големите модели на марката. 

Все по-стриктните и строги норми за опазване на околната среда и за намаляване на вредните емисии от СО2, намаляващите запаси от нефт и струпването на все повече хора в градовете, ще даде сериозно отражение върху автомобилостроенето и ще го промени значително от това, което е познато днес. 

Проектът на бъдещето на BMW (известен и като „Project i”), e опит да се подсигури мобилността на хората при новите условия след 2020. От управлението на фирмата гледат на този проект като водещ до пълна промяна на автомобила. 

„Нашата стратегия №1 е да се опитаме да пресъздаден бъдещето, разбирането на потребителите и техните нужди, създаването на нови, подходящи за тези цели технологии”, казва източник от BMW. 

Според изследванията на BMW, светът ще бъде променен от „мега тенденции”, от ново поведение на потребителите, от нови политически идеи, от ново законодателство за опазване на околната среда. 

Очаква се да бъде ограничен достъпа на превозни средства до градските центрове, както и въвеждането на интелигентни системи за контрол на трафика. 



На всички тези тенденции трябва да отговаря новата концепция на Баварската фирма Megacity, която според проекта на BMW ще видим още през 2013 година. От BMW казват, че Megacity ще се продава с друга марка, която ще бъде част от Баварската фирма. 

Колата ще има доста по-дълъг живот в сравнение със съвременните автомобили. Алуминиевото шаси ще е устойчиво на корозия, архитектурата на каросерията е от карбон. Колата ще се задвижва от голям електромотор и ще има трансмисия с една степен. Само акумулаторите на Megacity имат фиксиран срок на живот, докато Megacity ще може да служи на своя собственик десетилетия, при това с много ниски разходи за поддръжка.  
0 от 500
  • #29
    5 rate up comment 9 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    ами шматко първо прочети статията и тогава се изказвай неподготвен щелият автомобил ще е карбон шасито и в момента им е от алуминий ама и простотия !!! просто ще го въвеждат серийно нещо което друг все още не прави !
  • #28
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    пич имал съм е36 сега съм с Е46 320d ;) и е с нисък осфет ако знаеш какво значи това ;) цкърцания има само в главата ти явно и Е60 съм карал и доста други скъпи коли като S320 CDI и тн. не ми бращолеви глупости ами се прибирай във форума на Golf (официалния превозвач на ***)а за наградата влез тук : http://news.automedia.bg/read/9404.html
  • #27
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Фолксваген да не са по-изостанали технологично от БМВ?Но не говорят глупости.Всеки знае,че електромобилите са по-надеждни,БМВ откриха топлата вода!Но вместо да си правят вятър на зъбите,да бяха обяснили как след като акумулатора е 60% от цената на колата и ще кара от 5 до 8 години,къде е икономическата изгода от кола издържаща иначе 30 години?Нали на 10-15 година салона ще е дроб.И какво правим?Започваме да кърпим тапицерийки в стил селски тунинг.Мислено-недомислено!
  • #26
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Ти кажи кои марки са направили така *** изцепка?
  • #25
    1 rate up comment 7 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Я ни кажи кои марки имат техника според теб?
  • #24
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Като са толкова велики BMW,нека да направят един бензинов двигател с три пъти по-голям ресурс!Не само,че не могат,но им вижре смешната гаранция.Само 2 години могат да гарантират,че ще т.нар. им "техника" ще издържи.Нали са големи ТЕХНИЧАРИ!VW и Audi са същите мишоци,"техниката на Audi и VW"...каква техника,бе байно,2 години и вдигат ръце!Баси ***!
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ще те видим като ти трябва да пътуваш до морето със семейството и не можеш да събереш багажа в тоя женски автомобил.
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Carlos ( преди 15 години )
    Уловката е в това,че става дума за електромобил.Какъв е проблема?Правят по-добра антикорозионна защита,ако ще и кевлар да я кръщават,което си е пълен майтап.Мотора е най-малкия проблем.По Discovery даваха за вагоните в метрото и как се правят моторите им да издържат най-малко 50 години,включително и лагерите в двата им края.И издържали.Това е отработено вече,BMW по същество не говорят за нищо ново.Елементарен PR.
  • #21
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Калин Беремски ( преди 15 години )
    Абе хора, тук се говори за автомобилна революция!!! ако навлязат масово тези цикалки на пазара, смятам, че ще е нещо грандиозно, ще има положителен ефект върху околната среда а и горивото им ще е доста по-евтино... Но, само ако се глобализира употребата им !!!!
  • #20
    9 rate up comment 5 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 15 години )
    Нещо не разбрах кое точно им е революционното на БМВ, освен гръмките рекламни заглавия? Алуминиево шаси? Ауди го правят от няколко години. Карбонова архитектура? Тойота вече сама си ги произвежда. Електромотор + едностепенна трансмисия? GM EV1 го имаше още през 96-та.Пълен *** са тия баварци.