IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Успешният Ford Edge пуска второ поколение

Ford съобщи, че най-продаваният му кросоувър Edge е реализирал над 400 000 броя след пускането му на пазара в края на 2006 година.

Успешният Ford Edge пуска второ поколение
Бързо след постигането на рекордните продажби, на пазара ще се появи и второто поколение на Edge, като автомобилите вече се разпращат към дилърската мрежа на Ford от завода Oakville Assembly Complex в Онтарио, Канада. 



Когато Edge се появява през 2006, този сегмент на кросоувъри със среден размер представлява 4.3 % от пазара в САЩ. Днес сегментът е завоювал 9.5% от пазара в Америка, т.е. има нарастване от 220% след появата на Edge. 



По предварителни прогнози, до края на тази година се очаква растеж от още 20%. „Edge е в един от най-силно конкурентните сегменти на пазара, но въпреки това продажбите му растат с впечатляващ темп”, казва маркетинг мениджърът на Ford за групата на кросоувърите, Ейми Марентик (Amy Marentic). 



Друг интересен факт е свързан с това, че 80% от продажбите на Ford в САЩ са в по-високите сегменти на пазара, което увеличава печалбите на фирмата. 



Новото поколение на Edge идва в момент, когато неговият предшественик отбеляза годишен ръст на продажбите от 30%. Новият Edge е с по-мощен двигател (по-силен е с 20 к.с.) като в същото време има подобрен разход на гориво. Според производителите, Ford Edge има разход от 12.1 литра на 100 км в градски условия и от 8.5 литра на 100 км в извънградски условия. 



При второто поколение на Edge прави премиера и второто поколение на „Sync infotainment system” (информационно забавна система), наречена MyFord Touch. Това е комбинация от touch-screen, гласови команди и персонализиран LCD екран.


 
0 от 500